Проміняв буряк і комбайн в Австралії на роботу над Witcher 4. В CDPR розповіли, як влаштовують на роботу модерів

Павел Саско, дизайнер квестів в Cyberpunk 2077 та Associate Director другої частини рольового бойовика, розповів, як студія залучає спільноту модерів до роботи у CD Projekt RED. За словами Саско, половина квестової команди продовження Cyberpunk 2077 — модери.

Зокрема, він поділився історією естонського фермера, який вирощував буряки в Австралії, а потім приєднався до CD Projekt і з часом зайняв посаду старшого квест дизайнера.

«На YouTube з’явилося відео хлопця, який без інструментів для модів почав переробляти пролог Witcher 1 у Witcher 3. Я побачив це відео і подумав: «Блін, це така якісна робота», — зазначив Саско.

Пізніше він розпитав інших працівників компанії про хлопця, студія з ним зв’язалася і попросила надіслати своє резюме.

«Він надіслав мені резюме і чудово зробив тестове. Йому було, я думаю, 20 чи 21 рік. Він у той час знаходився в Австралії, збирав буряк величезним комбайном. Ось що він робив. А моди робив вечорами. Я перевіз його з Австралії в Польщу. Його звуть Ееро Варенді. Зараз він старший на Polaris (робоча назва Witcher 4), він одержимий «Відьмаком», — резюмує Саско.

Впевнені, серед вас теж достатньо світчерів. Тож діліться, звідки ви прийшли в геймдев чи IT?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Державна служба

Підписатись на коментарі