Творець BioShock розповів, як легендарну гру ледве не скасували перед релізом. Ситуацію врятували журналісти

BioShock входить в перелік ігор з найвищими оцінками від преси й має культовий статус серед користувачів. Однак цей шутер з концепцією immersive sim міг ніколи не вийти через фінансові труднощі. Irrational Games не вдавалося знайти видавця, а виправити ситуацію допомогли журналісти.

Про це творець і духовний натхненник BioShock Кен Левін розповів в інтерв’ю журналу EDGE. За його словами, знаменитій франшизі довелося боротися за виживання через нестачу коштів та очікування низьких продажів.

Керівник пригадав, як розробники доєднувалися до Irrational Games через свою любов до System Shock 2. Команда хотіла створити таку ж гру, але директор опирався.

«Ми не можемо робити такі ігри, тому що вони не продаються», — заявляв Левін.

Зрештою розробники вмовили керівника. І коли виробництво зайшло вже доволі далеко, настав час шукати видавця. Однак Irrational Games всі відмовляли, бо очікували на низькі продажі. Тоді Левін вирішив представити BioShock журналістам під час ретроспективи System Shock 2. Преса була в захваті й відобразила свої враження у матеріалах.

«Наступного дня люди побачили статтю, і ми почали отримувати телефонні дзвінки. Думаю, це створило у видавця відчуття попиту», — підсумував Левін.

А ви грали в BioShock? Яку з частин серії вважаєте найкращою? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі