Режисер сиквелу Cyberpunk 2077 вважає, що застосування ШІ для економії в геймдеві призведе до падіння якості

Павел Саско працював дизайнером квестів над Cyberpunk 2077, а зараз очолює розробку сиквелу як Associate Director. В нещодавньому інтерв’ю він прокоментував застосування штучного інтелекту в геймдеві заради економії коштів. Керівник вважає, що це призведе до падіння якості.

Саско поспілкувався з автором YouTube-каналу Flow Games. Він порівняв ШІ з раннім періодом після запуску фотошопу, відсилаючи до неймовірних очікувань від технології. Проте зараз представники геймдеву все ще намагаються розібратися в застосуванні штучного інтелекту.

Саско визнає, що ШІ здатен прискорити виконання деяких рутинних задач. Але керівник скептичного ставиться до застосування нейромереж для творчої роботи. На його думку, всі інструменти ШІ, які зараз існують, «дуже далекі від чогось корисного».

«Якщо люди намагатимуться використовувати його для зменшення витрат, це лише призведе до зниження якості», — заявив Саско.

Директор розповів, що CD PROJEKT RED експериментувала з генеративним ШІ. Технологія ще повинна пройти «гігантський, дуже довгий шлях розвитку». А поки що вона не може замінити людську працю.

Чи погоджуєтеся ви з твердженням Саско? Чи справді застосування ШІ на поточному етапі призведе до падіння якості ігор? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі