«Це було дійсно погано». Директор Larian розповів, як студія ледве не провалилася при отриманні ліцензії на Baldur’s Gate
Генеральний директор Larian Studios Свен Вінке розповів, як студія ледве не провалилася у спробі отримати ліцензію на Baldur’s Gate. А ще він назвав дві інші франшизи, які цікавили його настільки ж сильно.
Своїми думками керівник поділився у новому випуску журналу Edge. На той час Вінке вважав, що робота над відомим брендом принесла б користь Larian на декількох рівнях.
«Це було б чудово для залучення інших людей до студії, і це також — сподіваюся — підняло б Larian у вищу лігу. Я відчував, що існує скляна стеля, яку ми не зможемо пробити, якщо не матимемо потрійних виробничих цінностей, бюджету, маркетингу — всіх речей потрійного класу. І лише кілька гучних ігор могли зробити це можливим», — розповів Вінке.
Директор назвав Fallout, Ultima та Baldur’s Gate. Отримати ліцензію на перші дві було неможливо, тому що ними володіють Bethesda та Electronic Arts. Лишився останній варіант, однак і тут студія була дуже близька до провалу.
Вінке розповів, що команді довелося створювати проєктний документ Baldur’s Gate 3 у розпал фінальної стадії розробки Divinity: Original Sin 2. Багато часу на роздуми не було, тому студія накидала ідеї на швидку руку. Директор знав, що «це було дійсно погано».
«Потім Wizards відіслали це назад із корпоративним еквівалентом фрази: „Це дійсно лайно“. А ми сказали: „Ми знаємо, але ми випускаємо гру — не просіть нас зробити це зараз. Дайте нам відстрочку“. На щастя, вони зрозуміли, і ми отримали ще один шанс», — зізнався Вінке.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів