Оригінальний DOOM вкотре отримав потужне покращення графіки
Мертвий померти не може? Мабуть так думаю фанати оригінальної гри з 1993 року і тому не дають її спокійно канути в забуття. Фактично новий VKDOOM — це форк до GZDOOM, який є вже чимось більше ніж просто поліпшеним двигуном гри, але про це якось іншим разом. Головною метою VK є розширення графічних можливостей гри і створеного в її редакторі. Найцікавіше це перенесення на API Vulkan та створений окремий інструмент для трасування променів.
Пояснити все це правильно мені (далекому від багатьох речей) допоміг Kaпітан GPU з його дозволу, цитую його пояснення:
Оригінальний Doom рендерится за допомогою raycasting, ось добре відео як працює цей метод
Рейкастінг це дуже застарілий метод рендерінгу, і зараз сучасні графічні API використовують растерізацію полігонів. ZDoom портували на відмалювання полігонів за допомогою OpenGL і назвали цей проєкт GZDoom.
OpenGL розвивався майже 20 років, і сам по собі це специфікація, яку реалізують розробники заліза. Тобто, OpenGL це специфікація того, який набор можливостей та алгоритмів буде в відеокарті, а розробники відеокарти гарантують що вони будуть реалізовані. Іншими словами, OpenGL це набір правил, що розробники відеокарти реалізують в драйвері.
VKDoom це просто порт GZDoom, де код OpenGL переписали на Vulkan. Плюс, так як Vulkan дає розробникам можливості реалізувати та переписати деякі частини драйверу відеокарти, то це дає можливість реалізувати в VKDoom можливості яких не були в OpenGL. Наприклад — трасування променів.
Чому це може бути корисно саме розробникам? Бо попри свій вік і всі інші нюанси GZDOOM залишається чудовим безкоштовним двигуном для FPS ігор, які виходять кожен рік і мають гарні фінансові показники. Серед найбільш свіжих можна виділити Selaco та Beyond Sunset, Supplice та багато інших. Можлива наступний зірковий реліз буде саме від української команди чи розробника.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів