Я розробляю гру, яку придумав мій батько. Baraban: Master of Haggling

Всім привіт! Я Віталій Чиж, інді-девелопер з Харківщини. І сьогодні я хотів би вам розповісти про гру, яку вперше придумав не я. Її придумав мій батько. І в цьому є доля кайфу.

Одного разу за телефонною розмовою я розповів батькові про успіхи на поприщі інді-розробок. Він, прослухавши мою велику розповідь, запропонував ось що:

— А було б класно повторити колорит ринку Барабашово, де азіати говорять чудною українською, а ти торгуєшся з кожним продавцем за речі до максимума!

Я зрозумів, що в цьому є неймовірний потенціал! Ще б пак, адже це об’єднує 2 жанри: симулятор ходьби, і симулятор економіки. Плюс до цього, в багатьох такого роду гра викличе неабияку ностальгію, адже всі ми свого часу міряли джинси стоячи на картонці в 20 градусів морозу в одних трусах. В грі такого не буде, але що планується, я розповім.


Перш за все, це ринок, який створений на основі справжнього харківського Барабашова, проте не повторює його.
По друге — це рандомні діалоги з продавцями, які можуть з вами як поторгуватись за речі, так і прямим текстом послать де подалі. Ну і третє — це вайб ринку з фастфудом, який так само можна буде купити.

В чому ж сенс гри, запитаєте ви?

Вся справа в системі досягнень, які будуть видаватись за деяких умов. Більш детально:

Вам з самого початку гри дається деяка сума грошей і список. І ви, ходячи по Барабану, маєте ці речі купити. Не факт, що вам вистачить грошей, тож без торгу ви не зможете завершити список. Ускладнює цей процес і те, що діалог з продавцем буде рандомним! Таким чином, вам прийдеться обійти весь Барабан, аби купити максимально вигідно речі за вашим списком!
Зараз гра має тільки основну велику локацію, яка своїм плануванням повторює дві локації оригінального «Барабашово» — Яма і Сковородка. Більше і не планується, адже і на цій площі буде дуже велика кількість магазинів!
Коли я цю гру дороблю — я поняття не маю, проте я знаю точно, що я її дороблю!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

давай, я вірю в тебе!))) зроби з неї ААА, тримай гайд https://kreonit.com/graphics-and-art/3d-models-for-aaa-games/
А зашгалом молодець, тому що все нове, то добре забуте старе!

Дякую за статтю) У нас тепер спір з приводу назв магазинів іде)

Чи думали ви додати ЛЛМ щоб торгування було не готовими репліками а гравець міг сам казати що захоче?

Нє. Цей проект у нас не є осноаним на розробку. Він виник спонтанно. Тому ми робимо за ідеєю, яку отримали

Мені здається ідея непогана 👍

Тема сумок ’в клітинку’ не розкрито

Дякую за ідею. Зараз замоделю кравчучку

Вибачай — але навіть близько не схоже. І аж ніяк не передає атмосферу Барабашова.
Ось подивись і почитай якщо сам не був:
www.pravda.com.ua/...​icles/2020/09/25/7267089
А с точки зору розробника — то усе доволі просто. Достатньо створити модель одного типового контейнера — увесь ринок це два поверхи таких контейнерів. Потім достатньо просто створити моделі 30 — 50 типових товарів: куртки, футболки, джинси, білизна, штучні квіти, іграшки, рюкзачки парасольки, капці. Обов’язково — манекени усюди і багато (можна частини манекенів). Далі натягуючи різні текстури — отримаєш оцю неповторну мішанину товарів які лежать, висять, падають зверху і стоять посеред проходів.
Модельки людей можна знайти готові — просто рандомом міняти і надягати такий самий одяг, як на товари. Людей має бути натовп так щоб доводилось обходити, шукати прохід, іноді чекати чи штовхатися.
Головний квест — це не торгуватися, а знайти потрібну річ. Можна зробити щоб кожен раз при заході на ринок товари в контейнерах генерувалися рандомом. Та і проходи між контейнерами можна теж міняти. Отже маємо лабіринт де кожен контейнер це хаотична купа усього — а тобі потрібно знайти один контейнер де продається потрібна тобі річ, потрібного розміру і кольору.
Для хардкора можна зимовий варіант: з ожеледицею на підлозі і бурульками які падають з даху.
Чого ти точно не побачиш на справжньому Барабашова — це неба над головою! І в цьому також частина «атмосфери».

Нічого, шо я з Харкова?) Звісно, на барабані я був. Але робити його в точ-точ я не маю ніякого наміру. Він скоріше повторює планування(Сковородка і Яма), але ніяк не є самим барабаном.

Цю гру придумав не я, і я є тільки виконавцем ідеї іншої людини. Та і не зможу я зробити барабан в тому обсязі, який би мені хотівся. Все просто — у мене комп дуже і дуже не дуже для такого громадного простору з такою деталізацією.

Зробимо, як зробимо, а далі будемо рулювати згідно того, чи піде діло.

Вже ловіть ідеї для dlc. «Туча-бесамемуча» (локація Хмельницький), «Калинка — Чорні Вівці не здаються» ( локація Чернівці) і «7 км — не відстань» (локація Одесса). Не дякуйте. )))

Дякую за ідею) Шось буде, якщо буде длс. Скоріше за все — привоз

Бро, увековечил историю) Baraban: Master of Haggling название тоже доставляет :D
я точно куплю, ждем на Steam.
Босс уровень «Привоз в Одессе»))

Був би Одеситом, робив би про привоз. Але обов’язково лишу посилання в самій грі!

можна спробувати додати ускладнення, типу:
— грошей не вистачить навіть із торгом, отже треба торг + бартер, отже треба буде купити непотрібні речі
— якщо непотрібних речей нема, отже їх можна зкрафтити (черевик+колеса=ролики і т.д.)
— якщо довго шукати речі, можна зголодніти, а тому треба додати точки з біляшами і пивом + ачівки на найбільше випитого пива і з’їдженого біляша
— можна буде додати туди бандитів, які можуть відібрати гроші, а тому їх треба остерігатись
от щось таке

Точки з шавухою будуть. Я на барабані йду перш за все за шаурмою. Крафта не буде, ми ж купляєм. Але точно шо буде, так це торг в різних точках. Наприклад, носки в магазині а коштують 40 грн, і ціну скидати не хочуть. А в магазині Б 50 грн, но ти сторгувався до 35 і вони якісніші, аніж за сорок. Плюс ще можна буде попить рандомно кофе.

Треба детальніше попрацювати над ідеєю, бо зараз звучить сиро та не цікаво (навіть на гру не схоже, а просто рандомна ідея з голови). Накидайте концепт, розпишіть всі деталі

В мене все в диздокові розписано. Все зведеться як до гумору, так і до реально вміння торгуватись.

Можна сказати, що це такий собі спінофф Перуна простенький)
Головна задача тут- створити колорить оригінального Барабашово. Це досягається за рахунок діалогу з продавцями. Плюс, не тільки ж саме Барабашово. Відтак, планується ще дещо, адже старт гри буде не на ринку!

Что-то не людно, и слишком чисто. По моей памяти киевских рынков там людей как муравьев было.

Та воно то так. Люди будуть, я хотів саме показати наскільки обширна територія. Буде багато людей, я зараз вирішую, як їх краще зробити. Це може бути або той же мейкхуман, або знову руками ліпитиму, або і перше і друге одночасно

Підписатись на коментарі