Інтим з ведмедем в Baldur’s Gate 3 став «переломним моментом в історії гри», вважає наративна дизайнерка Larian. А ви як гадаєте?

Бодлер Велш працювала на посаді Senior Narrative Designer у Larian Studios над Baldur’s Gate 3, а зараз вона креативний директор Perfect Crime Games. Нещодавно вона виступила на конференції Develop: Brighton 2024, де розповідала про наратив. Дизайнерка вважає, що інтим з ведмедем у торішній RPG став «переломним моментом в історії гри».

Про доповідь Велш написали у GamesRadar+. Вона зачепила тему фанфіків та мемів, як важливої частини ігрової індустрії. Це особливо стосується такої гри, як Baldur’s Gate 3.

«Романтика — одна з найтриваліших частин фендому, яку ви можете створити», — заявила Велш.

Дизайнерка додала, що «гарна романтика» завжди породжуватиме багато фанатських робіт. А дебати про неї ще довго підтримуватимуть інтерес всередині спільноти. Після цього Велш пояснила, чому сексуальна сцена з ведмедем настільки сильно захопила уяву гравців.

«Ця сцена здається переломним моментом в історії гри, коли фанатська спільнота відчуває, що вони не субкультура, а основна аудиторія, яку задовольняють у сцені та в грі загалом», — продовжила Велш.

Дизайнерка розповіла, що це загравання, «наче дає гравцям щось із традиції крекфіку». Так називаються жахливі фанфіки, створені такими навмисне. А в Baldur’s Gate 3 це подається як основна функція.

«Таке відчуття, ніби весь час, який ви провели, жартуючи з друзями, відображається й підтверджується [у грі], а скільки ігор змушували вас відчувати себе так раніше?», — підсумувала Велш.

Чи погоджуєтеся ви з думками наративної дизайнерки? Чи справді інтимний момент з ведмедем має таке важливе значення? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Після вовчиці, яка годує своїм молоком Ромула та Рема. Це ж усе класичне історії мозаїк з римских терм, особливо з бань в приватних оселях патріціїв. Мозаїки замовляли здебільшого дружини, тобто такі провокації це дуже стара історія.

Інтим з ведмедем в Baldur’s Gate 3. чому це важливо.
українцям розповіли чому інтим з ведмедем в Baldur’s Gate 3 це важливо.

Враховуючи, що основні обговорення по грі на реддіті — як кого швидше заромансити, а не як пройти гру, можна зробити висновок що секс з ведмедем дуже добре продав цю гру.

Тобто гейплей наступної гри можна побудувати на єблі усього що там рухається?

та хз. Гра дійсно достойна. Купа людей, котрі не знайомі з ДнД, почали в неї грати і в багатьох проходження по 50-100-500 годин. Як на мене це дуже хороший результат. Те, що вони пішли в неї грати, бо там можна трахнути ведмедя? Ну-у-у-у-у-у-у-у, я вважаю, що головне — це результат, а не методи. Той же Стеллар Блейд збільшив свої продажі через жопу ГГ, але не це зробило його хорошою грою.
Просто реально, на форумах БГ3 обговорення — хто кого і як заромансив. А не як пройти гру за варвара з клериком :-) І це дуже смішно

МДАААААА

Не так я собі уявляв якісний сюжет для розкриття історії....

Прийшов мужик в новий бордель
— Які дівчата є ?
— Ніяких нема
— То порнофільми є ?
— Нема
— А що у вас є ?
— Єнот
— Ну давайте Єнота
Приходе наступний
— Які дівчата є ?
— Ніяких нема
— Порно фільми є ?
— Є
— Які ?
— Мужик та єнот

Якби не було моменту з ведмедем, то маркетинговому відділу не було б про що говорити 😂

Серйозно, цей тренд треба закінчувати, бо кожна гра тепер на стадії маркетингу 80% часу приділяє розповідям про секс і порно сцени. Якби я хотів порнуху то пішов би на порнхаб або купив би якийсь симулятор масажера в стімі)

Що робити коли не а ідей геймдизайну і не можеш видумати геймплей — вставляти сексуальні провокації.

серйозно? в третьому балдуре немає геймдизайну та геймплею? ви взагалі грали в нього? це буквально пік покрокових рпг, від можливостей та варіативності просто дах зриває

BTW От цікава штука наприклад store.steampowered.com/app/206500/AirMech Там разом з вивчанням такої ліби як то BGFX github.com/bkaradzic/bgfx подивився що на ньому зроблено. Як на мене цікаві механіки. А оце ... просто youtube.com/watch?v=XNi2rqfzVho?t=183

Редакції DOU нічого постити. А як ви гадаєте?

Ну от вже звіролошество, наступним пунктом напевно садо-мазо. І там далі, ще будуть сперечатись, що нікрофілія це нормально і практикується в ритуальних цілях з древніх Шумерів, щоб не ховати цнотливих жінок. А це Мойсей таке заборонив, а це не правильна мораль треба — язичництво.

кіберпанк явно не читали, не дивились і не грали?

Не цікавлюсь, взагалі мені цікаві старі ігри коли є час пограти. І коли є час по грати, мені цікавий геймплей. Наприклад зараз трохи пограв в Construction Simulator. В цілому особисто мені більше цікава технологія виробництва ігор. В старих іграх упор був на геймплей, хоч технології навіть і близько не доходили до сучасних. Сьогодні коли гра — має унилий і нічим не вирізняються геймплей, починають робити провокації в стилі Зігмунда Фрейда.

раньшє було луччє?

А це не моє особисте навіть. Є купа обзорів та пояснень як так систематично сталось з новими підходами до монетизації, починаючи приблизно з 2013-2014 років, коли маркетологи дізнавшись — що головний покупець ігор, це жінка яка купляє гру дитині почали робити робити упор на графіку і на максимальне спрощення геймплею та фізики. Наслідком стало те що більшість ігор стала нудними та не цікавими, з елементарними механіками, програти стало важко.
Це вже аналізували Nitdendo і заснували концепцію «If it’s not fun — why does it mather?», тобто з упором на старий добрий геймплей, який ще йшов братів Маріо і т.д.
Підлітки та дорослі через це пішли грати в online, в яких стався бум : CS, Dota, WoW, WOY, Pubg тощо.

головний покупець ігор, це жінка яка купляє гру дитині

ахахаха, шо? Це звідки такі дослідження? Основний покупець ігор, який заносить гроші — це чоловік 25-40 років, у котрого є нормальна ЗП і який не хоче дрочити цілими днями. І заходить він увечері на 2 годинки отримати задоволення, а не страждати.

Американська асоціація роздрібної торгівлі, я вже наводив купу послань при бажанні можна легко на гуглити. По собі ринок не судять, тим більше в країні яка на дні цього ринку, оскільки основний покупець в світі в : США, Китаї та Японії.

пішов гуглити. дуже сильно сумніваюсь в правдивості цієї інформації

Підписатись на коментарі