Інтим з ведмедем в Baldur’s Gate 3 став «переломним моментом в історії гри», вважає наративна дизайнерка Larian. А ви як гадаєте?
Бодлер Велш працювала на посаді Senior Narrative Designer у Larian Studios над Baldur’s Gate 3, а зараз вона креативний директор Perfect Crime Games. Нещодавно вона виступила на конференції Develop: Brighton 2024, де розповідала про наратив. Дизайнерка вважає, що інтим з ведмедем у торішній RPG став «переломним моментом в історії гри».
Про доповідь Велш написали у GamesRadar+. Вона зачепила тему фанфіків та мемів, як важливої частини ігрової індустрії. Це особливо стосується такої гри, як Baldur’s Gate 3.
«Романтика — одна з найтриваліших частин фендому, яку ви можете створити», — заявила Велш.
Дизайнерка додала, що «гарна романтика» завжди породжуватиме багато фанатських робіт. А дебати про неї ще довго підтримуватимуть інтерес всередині спільноти. Після цього Велш пояснила, чому сексуальна сцена з ведмедем настільки сильно захопила уяву гравців.
«Ця сцена здається переломним моментом в історії гри, коли фанатська спільнота відчуває, що вони не субкультура, а основна аудиторія, яку задовольняють у сцені та в грі загалом», — продовжила Велш.
Дизайнерка розповіла, що це загравання, «наче дає гравцям щось із традиції крекфіку». Так називаються жахливі фанфіки, створені такими навмисне. А в Baldur’s Gate 3 це подається як основна функція.
«Таке відчуття, ніби весь час, який ви провели, жартуючи з друзями, відображається й підтверджується [у грі], а скільки ігор змушували вас відчувати себе так раніше?», — підсумувала Велш.
24 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів