Blizzard збирається «перебудувати» деякі основи дизайну World of Warcraft після невдачі Shadowlands
World of Warcraft: Shadowlands було як мінімум суперечливим розширенням, яке лиш посилило відтік користувачів з відомої MMORPG Blizzard Entertainment. Тому у наступному аддоні під назвою The War Within компанія збирається «перебудувати основи».
«Останні кілька років дійсно були періодом самоаналізу та перегляду всіх будівельних блоків, дизайнерської ДНК WoW. Ми перевертаємо кожен камінчик, підносимо його до світла, вивчаємо і запитуємо себе: „Очевидно, що це добре служило нам протягом тривалого часу, але чи все ще це підходить для наших гравців у 2024 році?“. І в багатьох випадках відповідь „так“, ми кладемо камінь назад і продовжуємо. В інших випадках — настав час перебудувати деякі основи», — розповів Іон Хаззікостас, директор розробки World of Warcraft.
Один з прикладів таких дій — переосмислення підземель рівня Mythic Plus та впливу афіксів при їх проходженні. Blizzard зважилася на зміни після критики окремих дизайнерських рішень в Shadowlands. Особливо сильно гравцям не сподобалася прив’язка косметики та винагород до фракцій. Проте позбавитися від цього вдалося лиш у Dragonflight.
«Це свого роду початок процесу, коли ми запитували себе: «Це були уроки, які нам дали наші попередники як дизайнери в команді, як розробники в команді, але чи збираємося ми сліпо за них чіплятися?» «Або ми збираємося зіткнутися з реальністю, в якій гравці змінилися, змінилося ставлення людей до WoW, і наш обов’язок як доглядачів цього світу не просто вперто чіплятися за наше початкове бачення, а розвиватися і йти назустріч їм там, де вони є, і гарантувати, що Азерот залишиться таким місцем, яким вони хочуть його бачити», — підсумував Хаззікостас.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів