Blizzard збирається «перебудувати» деякі основи дизайну World of Warcraft після невдачі Shadowlands

World of Warcraft: Shadowlands було як мінімум суперечливим розширенням, яке лиш посилило відтік користувачів з відомої MMORPG Blizzard Entertainment. Тому у наступному аддоні під назвою The War Within компанія збирається «перебудувати основи».

«Останні кілька років дійсно були періодом самоаналізу та перегляду всіх будівельних блоків, дизайнерської ДНК WoW. Ми перевертаємо кожен камінчик, підносимо його до світла, вивчаємо і запитуємо себе: „Очевидно, що це добре служило нам протягом тривалого часу, але чи все ще це підходить для наших гравців у 2024 році?“. І в багатьох випадках відповідь „так“, ми кладемо камінь назад і продовжуємо. В інших випадках — настав час перебудувати деякі основи», — розповів Іон Хаззікостас, директор розробки World of Warcraft.

Один з прикладів таких дій — переосмислення підземель рівня Mythic Plus та впливу афіксів при їх проходженні. Blizzard зважилася на зміни після критики окремих дизайнерських рішень в Shadowlands. Особливо сильно гравцям не сподобалася прив’язка косметики та винагород до фракцій. Проте позбавитися від цього вдалося лиш у Dragonflight.

«Це свого роду початок процесу, коли ми запитували себе: «Це були уроки, які нам дали наші попередники як дизайнери в команді, як розробники в команді, але чи збираємося ми сліпо за них чіплятися?» «Або ми збираємося зіткнутися з реальністю, в якій гравці змінилися, змінилося ставлення людей до WoW, і наш обов’язок як доглядачів цього світу не просто вперто чіплятися за наше початкове бачення, а розвиватися і йти назустріч їм там, де вони є, і гарантувати, що Азерот залишиться таким місцем, яким вони хочуть його бачити», — підсумував Хаззікостас.

А ви, спільното, граєте у World of Warcraft? Як би ви оцінили поточний стан MMORPG? Чи очікуєте на вихід The War Within? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сподіваюся, одного дня в бліззард перестануть вдавати не розуміючих і в кінці кінців признають, що ШЛ вбили не міфіки та нагороди, а сюжет. За Сільвану сумно, зіпсували такого персонажа — і нащо?

Грав на піратках в The Burning Crusade, потім на офі з кінця Wrath of the Lich King рейдив в семі-хардкорному ру клані. Часом брали топ 3 в ру сегменті )) Warlords of Draenor мені не зайшов, і події 2013-2014 років поставили хрест на участі в гільдії. Лок’тар Огар!

Грав трохи у студентські роки, тоді була бьорнінг крузейд. Залюбки би зіграв якби зробили з неї повноцінну однокористувацьку рпг зі ставкою на сюжет. В ммо не граю в принципі. Знаю що є проєкти «через костилі», але це не те.

а в чем проблема поднять азероткор + моды на ботов-сопартийцев?

Граю у вов з 2010 року, з 2012 року граю на офі. Знайшов там купу друзів та цікавих людей, маю в батлнеті більше друзів, ніж мав на фейсбуці😄

На початку війни створив українську вов спільноту в Діскорді, де вже маємо більше 4000 українських гравців з офу, і ми не зупиняємось. Робимо власні турніри, співпрацюємо з блізами, стали одним з 5 постачальників неангломовних трансляцій турнірів Blizzard, перекладаємо гру українською, робимо україномовні гайди, об’єднуємо більше 20 українських гільдій з англомовних EU серверів, тощо.

Піратки не схвалюємо, ру сервери також, і намагаємось боротися за офіційний український вов. Популяризуємо український вов кіберспорт та спільноту разом. Кому цікаво, доєднуйтеся. У нас весело, у нас допоможуть новачкам та там ви легко знайдете собі колектив українців для гри разом. Просто зашукайте в гуглі Ukrainian WoW Community :)

Після виходу катаклізму смі кожне доповнення кричать що вов помирає, але вов як жив так і буде жити бо це топ ммо у якої аналогів нема. Я граю на оффі останні 3 патчі починаючи з битви за азерот і скажу що вов крута гра і я ніколи не шкодував що купляю доповнення або плачу за час гри.

Грав на офі оригінальний + The Burning Crusade. Потім life happened, весь час ностальгія мучила, років 5 тому повернувся, побігав пару місяців і закинув — WoW вже не торт, я вже не торт.

Теж грав на піратках, «Катаклізм», потім «Дренор», де в ПвП активно бігали, трішки навіть «Легіон» пробував. Проте запал впав, а сидіти в рейдах по шість годин часу після університету вже не було)

Задротив на пiратках до версiï 2.4.3 ще з самого виходу, далi вже не сподобалось. Iнодi заходжу на одну з пiраток WoW 4.x.x з рейтами х100 просто щоб згадати молодiсть. Пробував Shadowlands — не зрозумiв, вийшов.

Я грав в WoW багато років назад, причому так грав що створив свій форум по багам піратських серверів (включно з модифікацією пакетів на льоту) та врешті продав його.

Для мене перша частина була дещо повільно і проходила вічність до першого маунта на +60%.
Друга частина була основою кайфу і досі запам’яталась найбільше.
Третя частина була моєю фінальною і нововведення того прохолодного острову не вразили (крім БГ 40×40).

Більше десятка років потому я пішов купив драгонфлай (хз який номер частини) і в душі не зрозумів що там відбувається. Здавалося благо то вони підняли «классик», потім вкачали його до № 2, потім до № 3 о_О, тепер до № 4 (катаклізм) х_х.

Не скільки жаль що сам WoW для мене вмер, скільки те що за 18 років не видно нічого подібного від конкурентів.

Dragonflight вийшов 2 роки тому, який ще «десяток років»?)

То мабуть криво написав чи зап’яту загубив:
«через більше ніж десять років після (WotLK) я купив драгонфлай»

Підписатись на коментарі