«Люди можуть не зрозуміти, що це було заради добрих намірів». Розробник «Ехо Прип’яті» пояснює, що трапилось
Привіт, GameDev DOU ком’юніті.
Я Микита, ініціатор створення «Ехо Прип’яті». Хочу пояснити, що сталося навколо нашої гри за останні два дні.
Я пишу все конкретно, і ясно як є, нічого не перефразовую, не вириваю з контексту.
Та переписка, що була опублікована, була виключно особистою перепискою, між розробниками. Вона не повинна була виходити у світ.
В тій переписці я (керівник, можна сказати) висловив свою думку, щодо того, як краще можна допомагати країні з нашою грою. Я висловив цю думку на осуд інших людей в групі (повторююсь — в особистій переписці). Інші члени команди не підтримали цю ідею. Тоді я прийняв, що справді краще так не робити, бо це може справді погано вплинути на гру, бо люди можуть не зрозуміти, що це було заради добрих намірів. В країні війна, всі знаходяться на межі. Повторююсь, це була всього-на-всього особиста думка, в особистій переписці, не більше. Це не було рішення по грі! Це було питання на обговорення, щоб зібрати думку людей в команді. Після чого вирішилось так не робити.
У нас не було рекламного допису в вк. Це запостили без нашого відома. Я це знайшов випадково, і вирішив прокоментувати в особистій переписці! Я не маю ніяких звʼязків з вк, і не заходжу туди. Зайшов, бо в гуглі випадково новину побачив.
Один з розробників, наш друг, який був від самого початку, вирішив перестати працювати над грою. Бо це насправді досить важкий та тривалий процес. Люди втомлюються. Ми час від часу сперечаємось, як краще поступити в тій чи іншій ситуації, але в суперечці і знаходиться істина. Коли той хлопець дізнався, що відбувається в твітері, то він повернувся, щоб підтримати нас.
Логіка щодо продажів у рф була така: чим менше грошей у рф і чим більше в Україні — тим краще для України. АЛЕ! Ще раз наголошую, це була приватна думка, в приватній переписці, для того, щоб дійти до якогось рішення. Після дебатів з командою ця ідея була відкинута. За довго до того, як пан Андрій вирішив «злити» переписку. І ще при ньому я погодився, що краще так не робити. Він це бачив. Але він все одно вирішив виставити приватне обговорення на загал.
Я хочу, щоб всі знали, що я завжди був і буду за Україну. Це навіть не обговорюється. Всі мої дії при створенні гри спрямовані на те, щоб була можливість розказати про нашу культуру, історію та географію українцям та світу, це видно, якщо ви почитаєте будь-який пост, за будь-який час розробки, допомогти наскільки ми можемо.
Команда у якої весь бюджет, це те, що я заробив на своїй основній роботі, зі звичайною зарплатнею. Заробити на проєкті це одна з останніх речей, якої я намагався досягти. В першу чергу розповісти, і допомогти, як ми можемо. Звичайно заробити гроші на проєкті було б дуже добре, але моя грошова ціль це просто вийти хоча б в 0.
Як ви помітили, багато з того, про що слід знати, те що я вам тут розповів, чомусь було приховано під час «зливу».
Прошу, ставитися з розумінням. Ми всього-на-всього люди, і хейт в твітері негативно впливає на психологічний стан деяких людей в команді. Я хотів якнайкраще. Робити гру, це дуже складно і довго. У нас маленька команда з чотирьох чоловік, всі працюють на своїй ініціативі.
Я нашою грою хочу робити все тільки якнайкраще. Щоб про неї говорили, та нею пишались.
Ситуацію я пояснив в деталях. Якщо є якісь додаткові питання, то обовʼязково запитуйте! Я нічого не приховую.
Ми вже вибачались, і я знову вибачаюсь, за те, що моя недосвідченість дозволила цьому статись.
Гра ще не закінчена. Не продавалась. Але такі речі перешкоджають розвитку ініціатив українських розробників. Я сподіваюсь люди це розуміють.
Дякую.
31 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів