Розробник дуже очікуваної інді-гри поділився думками про просування на «Фестивалі новинок» в Steam
«Фестиваль новинок» в Steam — це один з найважливіших інструментів просування ігор для інді та АА. Про це ми писали в окремому матеріалі. Однак конкуренція в рамках заходу завжди висока. Тому творець одного з дуже очікуваних інді-проєктів поділився своїми порадами щодо того, як виділитися на «Фестивалі новинок».
Коментар дав Том Френсіс — творець покрокової стратегічної гри Tactical Breach Wizards. Він поспілкувався з журналістами GamesRadar+ про просування демо в рамках івенту.
«Завжди існують ці дивні перегони озброєнь з розробниками Steam, де вони придумують алгоритми, системи та показники, які, на їхню думку, допоможуть визначити, які ігри є органічними та добре продаються, а потім — підвищити їхню популярність. А потім розробникам доводиться розшифровувати, що це за трюки, що це за метрики, і де вони мають значення, і ми повинні зосередитися на цьому. І чим більше розробників роблять це і зосереджуються на цьому, тим менше лишається хороших шляхів для органічного зростання», — розповів Френсіс.
Творець має на увазі, що алгоритми, функціонал систем сервісу та особливості функціонування івенту дуже важливі для просування на «Фестивалі новинок». Чим краще розробники розумітимуть їх, тим більше органічного інтересу збиратиме проєкт.
Однак тут є важлива деталь. Коли ці алгоритми й маркетингові трюки починають використовувати все більше людей, їхня ефективність падає. І тоді адміністрація Steam вносить зміни, а розробникам доводиться розшифровувати нові особливості просування.
На минулому «Фестивалі новинок» Tactical Breach Wizards була однією з найуспішніших ігор. Вона отримала 108 тисяч додавань в бажане, демо пройшли 48 тисяч користувачів, а 72% поставили оцінки 9 або 10/10.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів