Розробник дуже очікуваної інді-гри поділився думками про просування на «Фестивалі новинок» в Steam

«Фестиваль новинок» в Steam — це один з найважливіших інструментів просування ігор для інді та АА. Про це ми писали в окремому матеріалі. Однак конкуренція в рамках заходу завжди висока. Тому творець одного з дуже очікуваних інді-проєктів поділився своїми порадами щодо того, як виділитися на «Фестивалі новинок».

Коментар дав Том Френсіс — творець покрокової стратегічної гри Tactical Breach Wizards. Він поспілкувався з журналістами GamesRadar+ про просування демо в рамках івенту.

«Завжди існують ці дивні перегони озброєнь з розробниками Steam, де вони придумують алгоритми, системи та показники, які, на їхню думку, допоможуть визначити, які ігри є органічними та добре продаються, а потім — підвищити їхню популярність. А потім розробникам доводиться розшифровувати, що це за трюки, що це за метрики, і де вони мають значення, і ми повинні зосередитися на цьому. І чим більше розробників роблять це і зосереджуються на цьому, тим менше лишається хороших шляхів для органічного зростання», — розповів Френсіс.

Творець має на увазі, що алгоритми, функціонал систем сервісу та особливості функціонування івенту дуже важливі для просування на «Фестивалі новинок». Чим краще розробники розумітимуть їх, тим більше органічного інтересу збиратиме проєкт.

Однак тут є важлива деталь. Коли ці алгоритми й маркетингові трюки починають використовувати все більше людей, їхня ефективність падає. І тоді адміністрація Steam вносить зміни, а розробникам доводиться розшифровувати нові особливості просування.

На минулому «Фестивалі новинок» Tactical Breach Wizards була однією з найуспішніших ігор. Вона отримала 108 тисяч додавань в бажане, демо пройшли 48 тисяч користувачів, а 72% поставили оцінки 9 або 10/10.

Спільното, а хтось з вас просував демо на «Фестивалі новинок»? Якими були результати? Якщо ні, то чи шукаєте ви цікаві проєкти на івенті серед різних демо? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Він побалакав

блин... может лучше «поспілкувався»?

Це синоніми, обидва варіанти вживаються)

это вульгарщина, а вы ж солидный ресурс )

Не проблема, виправляю, якщо вам так більше подобається)

то було так... на майбутнє...
дякую! )

Вам дякую, враховуватиму)

автор блога-миллионика Game Maker’s Toolkit как раз под этот фестиваль выпускал демо своей игры и поделился своими мыслями о процессе
youtube.com/watch?v=...​bsZa4?si=3HLlbW1WJxUAHooh

Здається, зараз все важче пробитися на видимі місця у фестивалі. Як завжди, коли з’являється якись досить халявний спосіб привернути уваги до своєї гри то його максимально абузять великі видавці і серед них проштовхнутися складно.

А по результатах було різне, але давно вже брав участь. Найкраще це десь +3к вішлістів. Найгірше +500.

Підписатись на коментарі