У Shatterline додадуть NFT та перенесуть шутер зі Steam в EGS. Українська Frag Lab потрапила під критику

Українська студія Frag Lab потрапила під критику гравців та блогерів. Нещодавно вона розповіла про майбутній розвиток Shatterline, розкривши плани додати у проєкт NFT та перенести його в Epic Games Store. Це не сподобалося багатьом користувачам.

Інформація надійшла з сесії відповідей на питання, яку розробники провели на Reddit. Frag Lab тепер співпрацює з платформою Faraway для випуску ігрових предметів у вигляді невзаємозамінних токенів. Судячи із заяв творців, саме завдяки цим змінам студія змогла знайти видавця та фінансування для Shatterline.

NFT будуть реалізовані у форматі HV-дронів, які використовуватимуться виключно у PvE-режимі. Вони будуть недоступні в матчах між гравцями. Ці безпілотники купуватимуться за криптовалюту на спеціальних майданчиках і даватимуть бонуси користувачам.

«Ми хочемо залучити нових гравців до Shatterline. Shatterline — чудова гра, їй просто потрібно більше гравців і більше нагород. Web3 та NFT мають поганий стереотип, але ми просто хочемо запропонувати новий спосіб винагородити гравців чимось, чим вони зможуть торгувати, продавати та використовувати в інших іграх. А також познайомити нові спільноти з цією грою. Наша мета — зростання гри, спільноти та аудиторії. Ми зосереджені виключно на тому, щоб примножувати досвід Shatterline, а не віднімати від нього, і давати гравцям причини грати в Shatterline», — розповіли у Frag Lab.

Розробники пообіцяли збалансувати використання дронів, щоб вони були корисними, але не давали надто багато переваг. А ще студія відзначила важливість зворотного зв’язку. Frag Lab орієнтуватиметься на фідбек користувачів щодо реалізації тих чи інших нововведень у Shatterline. Однак далі користувачі запитали, чому деякі негативні зміни, про які вони повідомляли, не виправили.

«До раннього доступу ми багато взаємодіяли зі спільнотою, грали з ними та проводили часті сесії запитань і відповідей. Коли ми реагуємо на відгуки, гравці сприймають це як належне. Але якщо ми не реагуємо на них, вони запам’ятовують це і сприймають негативно. Наприклад, у перший рік ми додали близько 70-80% того, про що йшлося у відгуках, але про це легко забути. Нещодавно ми додали рейтинг, тому що багато гравців просили про це. Потім нам сказали, що це не те, чого хотіли гравці, тому ми багато спілкувалися з PvP-гравцями, які хотіли іншого, і ми змінили це, наприклад, на режим „Закласти бомбу“. Але деякі запити не узгоджуються з баченням команди розробників і просто не будуть реалізовані», — додали у Frag Lab.

Окремо розробники розповіли про міграцію гри в Epic Games Store. Причиною стала політика Steam щодо проєктів з NFT. Вони заборонені у сервісі Valve.

Frag Lab хотіла б залишитися або повернутися в майбутньому. Однак для цього необхідні зміни у правилах майданчика. Саме тому команда обрала EGS. Повністю перенести акаунти в магазин Epic Games неможливо, тому розробники запропонують декілька варіантів з винагородами для поточних користувачів.

В майбутньому Shatterline планують підтримувати через активні взаємодії зі спільнотою. Frag Lab застосує систему Twitch Drops, де будуть використовуватися окремі NFT, а також «фентезі-спорт».

Частині аудиторії новий напрямок розвитку шутера не сподобався. За останні 30 днів Shatterline отримала 312 відгуків в Steam, і лише 25% з них позитивні. На Reddit публікують меми про NFT, а блогер BigfryTV розгромив гру у новому відео. Розробники навіть змушені були прокоментувати ролик у відповідь на одне з питань.

«Основна скарга, про яку говорив Bigfry, полягала в тому, що це планувалося в фоновому режимі з 2022 року, що не відповідало дійсності. Було б краще, якби він спочатку зв’язався і перевірив інформацію, але, звичайно, всі люблять перегляди. Завжди будуть люди, які ненавидять NFT і крипту. Ми зробимо все можливе, щоб показати позитивні сторони цих речей, але не завжди можна змінити думку кожного. Bigfry все ще чудовий творець контенту і хороша людина, можливо, в майбутньому, коли він побачить, що гра рухається в правильному напрямку, він може повернутися з більш позитивним відгуком. Багато гравців не повірять у позитивні сторони, поки не побачать їх, тому нам доведеться їх показати. Як тільки це буде показано, можливо, думки зміняться, але до тих пір це дійсно важка битва», — підсумували у Frag Lab.

А що ви думаєте щодо майбутнього Shatterline? Чи є у гри шанси на успіх після всіх змін? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зробити велику пвє кампанію і продати чи кооперація з сумнівними нфс?! Відповідь очевидна. Фраглабс і комунікації з комюніті несумісні. Най щастить.

Блін ну гра дійсно дуже прикольна, і зроблена на гарному рівні. Дуже сподіваюсь що в них все вийде!

В принципі очікувано. Студія, я ка не слухає гравців навряд буде успішною. Досі пам’ятаю відповідь розробника після фідбеку на бета тесті «не подобається, не грай». Тому таке ц маємо.

Дурачок, статтю читав?) Буквально весь текст про те що розробники намагаються робити все що скажуть гравці, а ті вси одно невдоволені.

Спершу розмовляти навчіться, а то бачу говорите якраз так само як і розробники шатерлайна відповідаючи на критику. Гарного вечора.

Я вмію розмовляти, просто я мав намір сказати вам щось неприємне)

Оу, в такому разі вам варто взяти декілька уроків, а то більше схоже на недолуге бормотіння неосвідченого)

Там вже по ходу якісь дегенеративні розлади пішли, пану би перевіритись сходити.

Я можу лише уявити, наскільки складно приймалось це рішення. Разом з тим розумію, що ШЛ хороша гра, яка заслуговує на розвиток. На жаль, зараз дуже складно знайти інвестиції. Ніхто не вірить в ігри, а якщо й вірить, то у ШЛ є купа не гімнячих конкурентів, які можуть влити купу бабла в блогерів, щоб просунути себе.
Бажаю розробникам поскоріше нормально капіталізуватися, щоб не доводилось приймати сумнівні рішення!

Дуже хотілося б, щоб у тих, кого оминули масові звільнення, усе вийшло і гра заробила грошей. Розробники не від хорошого життя на це пішли.
А розробники дуже круті. Шкода, що довелося настільки порізати штат.
Про NFT краще промовчу.
Коротше, бажаю щоб у залишків Frag Lab-у усе вийшло! <3

Ахаха, енефті, веп три, ексклюзив у Тіма — їх що, заморозили три роки тому і тільки що розморозили? :)
Вангую що далі розробники будуть нити в соцмережах про rEviEw bOmBiNg1111, або що критики їх подєлія це расисти/рашисти/іпсо/missing out і тому подібні виправдання.
Потім їх «зламають», кхе-кхе, і вся ця контора розвіється по вітру як і всі їх попередники. Або вони тихенько і без реклами вимкнуть енефті через рік чи два.

Отримали те що заслоговували, після скорочення більше половини штату !
Зараз набігуть мамкіни капіталісти їх виправдовувати...

Скоротили вони від життя хорошого?

Дурачок) У них гроші закінчилися бо видавець кинув, як ти пропонуєш, всіх залишити а замість зарплати листячком з дерева платити?

Це типу як в B2B Jewelry хазяїн сказав би, що «Ну мені ж треба чимось платити персоналу, тому я вимушений займатись скамом і влаштував МЛМ піраміду. Я не хотів, але бездушний ринок мене практично примусив до цього. Я ж не можу просто збанкрутувати як всі, я мамина черешня, тому мені можна трохи поскамити людей щоб залишитись на плаву.»

Завжди можна платити акціями, хіба ні?

Підписатись на коментарі