Критика Cyberpunk 2077 на старті допомогла зробити доповнення Phantom Liberty настільки якісним — дизайнер квестів

Павел Саско працював дизайнером квестів у Cyberpunk 2077, а зараз очолює виробництво сиквелу. Нещодавно він розповів, як критика гри на релізі допомогла CD PROJEKT RED виправитися у доповненні Phantom Liberty.

Саско дав інтерв’ю виданню The Gamer. В ньому керівник поглянув на досвід самовдосконалення та терапії через призму власної 19-літньої кар’єри.

«Я вважаю, що коли у вас є шрами, ви повинні пишатися ними й носити їх з собою. У моєму минулому було багато труднощів, ігор, над якими я працював і які були скасовані, а потім, звичайно, Cyberpunk», — розповів Саско.

Далі директор сказав, що Phantom Liberty мала набагато кращий технічний стан на релізі, ніж основна гра, хоча в ній теж були проблеми. Однак саме початкова критика Cyberpunk 2077 дозволила розробникам виправитися в майбутньому.

«Phantom Liberty працювала значно краще під час запуску, тому що ми повністю змінили стиль виробництва. Це не означає, що в ній не було помилок, я вважаю себе зобов’язаним зазначити це, але, безумовно, мати кілька пожеж, які потрібно загасити, мабуть, краще, ніж коли ваш будинок згорів. Це було б неможливо, якби початкове сприйняття гри не було настільки негативним, воно змінило мене і нас як студію», — додав Саско.

А ви грали у Cyberpunk 2077 з оновленням 2.0 та Phantom Liberty? Як би ви оцінили поточний стан гри? Діліться в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі