«Ніхто б у таке не грав». Директор TES Online вважає, що без карти і підказок, люди не грали б у сучасні RPG
Метт Фірор, директор The Elder Scrolls Online у ZeniMax Online Studios, вважає, що RPG з подачею квестів як у Morrowind майже не мають шансів на успіх. Якщо у грі не буде карти, компасу та маркерів квестів, то вона збере маленьку аудиторію. І це, вважає керівник, дуже сумно.
Своїми думками Фірор поділився в інтерв’ю Rock Paper Shotgun. Директор заявив, що проєкти з квестами на кшталт «підійти до третього дерева праворуч і пройти 50 кроків на захід» не зможуть привабити сучасну аудиторію. Тому що гравцям потрібні карта та компас.
«Якби ви зробили це зараз, ніхто б у це не грав. Дуже мало людей буде в таке грати. Тому зараз потрібно давати їм натяки й підказки, бо ніхто не хоче присвячувати стільки часу розв’язуванню проблем. Вони хочуть, щоб їм просто розповіли історію, або поспілкуватися з іншим гравцем, або поспілкуватися з NPC», — заявив Фірор.
Як приклад, директор навів The Elder Scrolls III: Morrowind. На його думку, третя частина серії — це чудова гра. Проте спосіб подачі історії у відкритому світі проєкту застарів для сучасних геймерів. Далеко не всі з них прихильники ігор епохи першого покоління консолей.
«Ви дійсно хочете переконатися, що [ігролад] захопливий і веселий, а блукання по полю, намагаючись виміряти 50 кроків від дерева, більше не є частиною цього. І це трохи сумно, тому що я зі старої школи», — продовжив Фірор.
44 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів