Творець Mario та The Legend of Zelda розказав, коли можна вважати гру «великим хітом»

Легендарний геймдизайнер Шіґеру Міямото, творець The Legend of Zelda та Mario, вважає, що для успіху Nintendo має випускати «один великий хіт кожні три-п’ять років». Він зазначив, що Nintendo «є компанією, яка підтримується хітовими продуктами» і якщо вона може створювати «великі хіти» в зазначений період, то у неї безпечне майбутнє.

При цьому він наполягає, що «великий хіт», це коли гра розходиться накладом «близько 30 мільйонів». Зазначимо, що Mario Kart 8 Deluxe розійшлася накладом у близько 62 млн одиниць, Animal Crossing: New Horizons — 45 млн, а Super Smash Bros Ultimate та The Legend of Zelda: Breath of the Wild — відповідно 34 млн та 31 млн.

На вашу думку, який критерій «великого хіта»? Чи є він єдиним для всієї індустрії, або ж потрібно зважати на розмір гри чи студії? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я вважаю, гру можна називати великим хітом, якщо приходиш у рандомну тусовку, згадуєш про певну гру і хоча б одна людина з тусовки грала у гру і вважає її класною. Ну звісно я маю на увазі невеликі скупчення людей, типу 5-20 людей, а не тисячі, на якомусь фестивалі. І це мають бути люди, які хоч в щось грали, а не бабці на лавці чи діти дошкільного віку)

думаю, это рассуждения о деньгах, а не о чем-то высоком )

Гарна розповідь від того, хто вже 50 років штампує одне й те саме

сколько вы лично прошли больших хитов от N, выпущенных за последние 20 лет?

Сильно однобокий підхід.
От наприклад FNAF Це просто неймовірний культ. Але за офіційними цифрами найуспішніша перша гра не перейшла і 10 мільйонів.
Але в цілому офіційно усіх версій продано на 40 лямів. А за не офіційними франшиза просто невьїбенно величезна. Скільки піратських копій встановлено? А скільки фан версій? Це важко навіть уявити.
І хочете сказати що це не культовий, мать його, хітяра?

Ліл, тобто з півмільйона ігр за всю історію компьютерів (тільки в стім ДБ їх 330к) на його думку «великих хітів» всього 26 штук? І так зручно сталось, що продукції Нінтендо рівно половина з тих 26 ігор. Сама скромність :) .

Підписатись на коментарі