Sony перекреслила свій успіх? Helldivers 2 всього за 5 місяців втратила понад 90% аудиторії на ПК

Helldivers 2 стала одним з головних відкриттів року. Кооперативний шутер про насадження демократії на космічних просторах зайняв перше місце за популярністю серед ігор Sony на ПК. Однак втримати позиції проєкту не вдалося.

За даними Steam Database, протягом останнього тижня максимальний добовий онлайн лише раз перевищив 45 тисяч осіб. А в останні дні він впав нижче 40 тисяч. Це означає, що Helldivers 2 втратила понад 90% аудиторії на ПК. Після виходу максимальний онлайн в проєкті досяг позначки 458 709 осіб.

Для сюжетної гри таке падіння закономірне. Однак Helldivers 2 — це кооперативний проєкт з динамічною сюжетною складовою, яка залежить від сукупних дій користувачів та швидкості звільнення планет. Тому в цьому випадку втрата аудиторії — суттєвий показник.

Однією з причин, чому так трапилося, міг стати скандал з необхідністю прив’язки свого акаунту в Steam до PlayStation Network. Sony хотіла запровадити таку умову для всіх гравців у Helldivers 2. Після цього проєкт зняли з продажу у 177 країнах, де недоступний PSN. А користувачі обвалили його рейтинг в Steam.

А як ви гадаєте, чому знизився онлайн в Helldivers 2? Чи є ймовірність, що гра перестала цікавити аудиторію після потужного старту? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну давайте перерахуємо причини:
— контенту нового майже немає, вже почали абсолютно безтолкові речі пхати в батлпаси
— навезли багів оновленнями (жуки застряють в текстурах, ти застряєш в текстурах, жуки з noclip, жуки з суперслухом, які ігнорують твій стелс й просто через якийсь час починають йти чітко в твою сторону — а не шукати тебе, як колись) — це мабуть навіть «оптимізація» навантаження на сервери
— все давно відкрито: батлпаси, скіли, корабель, шкурки навіть всі скуплені без донату, про прокачку яка для галочки й нічого не дає взагалі згадувати не хочу.
— складніше затягнути друзів, через те що вище описано
— навіть прогресу немає на мапі, ти сьогодні закриваєш сектор, завтра вони вже знову його тобі захоплюють, який сенс? мапа місяць як вже статична. всі ці Major Order не мають сенсу. Бо сектор новий тобі відкриють не коли ти захочеш, а коли вони тобі дозволять.
— баланс зробили таким, шо на Helldive-9 від цього туплять моби, їх стільки що вже не встигає обробляти й вони просто стоять, а не встигаєш бо все на відкатах й патронів немає, а навколо бігає 10 Bale Titans та ще 10 броньованих Chargers.
— половина стратагемів, які хоч якось раніше працювали на знищення, й додавали веселощів — не працюють більше проти ворогів. Всі беруть гатлінг, лазер, ядерку, чи рельсу — інших стратагемів не існує. Зі зброєю так само як зі стратагемами.
— ну й досі зависання, вильоти, неможливість висадитися — те шо мало бути пофікшене в першу чергу, максимум місяць після релізу, але воно досі є й досі портить настрій (особливо в Україні — див. нижче)

А бігати з тим самим набором зброї+стратагемів, проти тих самих мобів, на тих самих міссіях, не відчуваючи навіть хоч якогось фідбеку, від того шо робиш й не маючи ніякого прогресу... коли це дається не так просто... без «вихлопу» — це безумство мабуть.
(тобто вони навіть відсотки звільнення-захоплення планети «поламали» — я вірю шо вимкнули просто, бо тепер вони сами вирішують чи захопило ком’юніті чи ні).
На початках було цього не помітно — бо мапа трішки рухалась «в бік» й відкривалися нові сектора, а зараз — вже скоро півроку як — граємо досі на тих самих секторах, тих самих планетах.

Звісно відпочити після робочого трудодня можна, й навіть посміятися разом... але вже не кожен день. Тому на мою думку, це не — 40К «постійної основи», а набагато більше, просто люди тепер граються епізодично, а не як на початку «вечір==нести демократію».

P.S. в Україні з синхронізацією графіків відключення між гравцями команди, пощастить якщо два-три рази на тиждень можна місію-дві-три встигнути разом зробити й то це максимум, команда розсипається.

По-перше, вони вже продали свої десятки мільйонів копій. They don’t give a fuck.
По-друге прив’язка акаунту до ПСН можливо вплинула на потенційних нових гравців , але зовсім не вплинула на ту аудиторію яка вже була у гри. Це зрозуміло достатньо подивитись онлайн за весь час — він як поступово падав з релізу так же поступово продовжив падати після новини з ПСН.
По-третє це нормально у сучасному стані ринку та аудиторій. Гравці поглинають контент швидше ніж мабуть 90% компаній можуть його виробляти. Зробити так щоб гравці поглинувши весь доступний контент продовжували залишатись в грі — це просто нереально складно на сучасному ринку. На таке здібні одиниці проектів зараз і вже точно таким не є ХД2. Якщо подивитись на інші нові проекти у них теж саме — той же файналс , наприклад.
Конкуренція в геймдеві поступово стає ще жорсткішою, а аудиторії ще вибагливішим.

Щодо третього пункту, то ХД2 якраз запропонувала щось новеньке. І гадалося, що свою нішу вона займе надовго. А от Файналс очікувано здулася швидко.

Подача сюжету зі спільним прогресом та закадровим режисером.

Підписатись на коментарі