Пригодницькому горору The Sinking City від студії Frogwares — п’ять років! Які у вас враження від цієї гри?
Сьогодні пригодницькому горору The Sinking City від української студії Frogwares виповнюється п’ять років — натхненна роботами Говарда Лавкрафта гра вийшла на ПК, PS4 та Xbox One 27 червня 2019 року. Зараз Frogwares готуються до релізу другої частини, а ми вирішили скористатися нагодою та згадати найцікавіші матеріали, які виходили у нас з розробниками цієї студії.
Цього тижня, наприклад, у нас вийшло інтерв’ю з Lead Concept Artist’ом студії Владиславом Ченчиком. В ньому він розповів про особливості артрозробки The Sinking City 2, роботу з Blender та UE5, а також про зініційовані аудиторією нововведення. Почитати текст можна за цим посиланням.
Минулого року ми спілкувалися з засновником та CEO компанії Ваелем Амром. В інтерв’ю він розповів про свій двадцятирічний досвід роботи в українському геймдеві, ситуацію зі словом «дієвидло» та умови, за яких студія Frogwares працювала на початку «нульових».
Також у нас виходило інтерв’ю з Антоніною Мельниковою, яка займала у Frogwares позицію Lead Narrative designer. Вона розказала про те, як вийшло потрапити у геймдев без досвіду, роботу над The Sinking City та Sherlock Holmes: Chapter One, а також емоційне вигоряння.
А одним з перших матеріалів на GameDev DOU стало інтерв’ю з тоді ще Marketing Team Lead студії Сергієм Оганесяном. Він тоді розповів про особливості віддаленої роботи у геймдеві, а також розкрив подробиці Sherlock Holmes Chapter One.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів