Пригодницькому горору The Sinking City від студії Frogwares — п’ять років! Які у вас враження від цієї гри?

Сьогодні пригодницькому горору The Sinking City від української студії Frogwares виповнюється п’ять років — натхненна роботами Говарда Лавкрафта гра вийшла на ПК, PS4 та Xbox One 27 червня 2019 року. Зараз Frogwares готуються до релізу другої частини, а ми вирішили скористатися нагодою та згадати найцікавіші матеріали, які виходили у нас з розробниками цієї студії.

Цього тижня, наприклад, у нас вийшло інтерв’ю з Lead Concept Artist’ом студії Владиславом Ченчиком. В ньому він розповів про особливості артрозробки The Sinking City 2, роботу з Blender та UE5, а також про зініційовані аудиторією нововведення. Почитати текст можна за цим посиланням.


Минулого року ми спілкувалися з засновником та CEO компанії Ваелем Амром. В інтерв’ю він розповів про свій двадцятирічний досвід роботи в українському геймдеві, ситуацію зі словом «дієвидло» та умови, за яких студія Frogwares працювала на початку «нульових».


Також у нас виходило інтерв’ю з Антоніною Мельниковою, яка займала у Frogwares позицію Lead Narrative designer. Вона розказала про те, як вийшло потрапити у геймдев без досвіду, роботу над The Sinking City та Sherlock Holmes: Chapter One, а також емоційне вигоряння.


А одним з перших матеріалів на GameDev DOU стало інтерв’ю з тоді ще Marketing Team Lead студії Сергієм Оганесяном. Він тоді розповів про особливості віддаленої роботи у геймдеві, а також розкрив подробиці Sherlock Holmes Chapter One.

А чи грали ви у The Sinking City? Можливо, плануєте зануритися в цей всесвіт завдяки другій частині? Що взагалі думаєте про ігри Frogwares? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Бачу автор сходив на курси правопису
Знає ать і ять

Ууу, пам’ятаю цю гру. Хоча ігри типу бігай-стріляй мені не дуже цікаві, цю проходила декілька разів. Чудова атмосфера, класно переданий світ Лавкрафта, темп гри... Єдине що бісило — це подорожі на лодці, бо постійно застрягла то в стіні, то в кріслі.
А ще там були класні пасхалочки на кладовищі.))
Чекаю коли вже зможу пограти в другу частину, сподіваюсь враження будуть не гірші.

Підписатись на коментарі