Чому українці не купуватимуть гру?
На своїх сторінках в соціальних мережах Х та телеграм я попросив людей відповісти, чому вони можуть ухвалити рішення не купувати гру, яка їм сподобалась. Одразу з опитувань я прибрав пункт, що гра розроблена росіянами чи тими, хто їх відкрито і повністю підтримує, бо це базова відповідь. Отримав ось такі результати.
Для більшості, звісно, критичним є країна походження видавця (бо це гроші від продажів і податки), багато хто не хотів би бачити російську локалізацію, тоді як відсутність української не така важлива. Цікавим є момент про продаж гри на території росії, бо фактично більшість великих ААА-проєктів і так само інді в Steam точно продаються там далі, тому це більше мрія.
Аудиторія в Телеграм критичніше відноситься до видавців, що видають російські ігри, але самі не звідти. На жаль таких випадків багато. Європейські та азійські видавці часто підписують контракти з студіями, що видають свої ігри вперше чи втратили видавця. Інколи це пов’язана з фіктивною релокацією, а тобто зміною юридичною адресою.
Також серед неочевидних, але гарних, на мою думку, причин, назвали:
- пропаганда чи толерування ідей російської культуру, державності, мови;
- романтизація радянської епохи;
- токсичність розробника стосовно власних працівників;
- відверта стигматизація людей з психічними розладами.
41 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів