Мій випадковий твіт згенерував продажі грі, яка провалилась
Я маю хобі іноді погортати «Чергу знахідок» в Steam в пошуках нових цікавих ігор від українських чи просто інді-розробників. Мета — знайти щось, що не отримало уваги і дарма. Так я знайшов гру Caribbean Crashers. Це дуже простий клон Angry Birds в сетингу піратів. В іншому випадку я б пройшов би повз, але побачив там українську мову в спису підтримуваних і вирішив придбати, щоб перевірити. Гра коштує зі знижкою 13 гривень — і 26 без неї.
Погравши буквально п`ять хвилин (гра ще «сира») і зробивши знімки з українською мовою, я вийшов. Написав короткий відгук і навіть подумав, що не буду її повертати суто, щоб підтримати розробника з Америки за додавання нашої мови. Потім він відповів на мій відгук, і мені здалось це кумедним. Тому я виставив про це твіт в Х. У відповідь залишив посилання на гру.
Не зрозумілим для мене чином він отримав швидко вподобання від моїх друзів, а потім ще більше. Після першої сотні я вже подумав: «Ого, як багато, зламав алгоритм, хах». Робочий день закінчився, я пішов у справах і перестав стежити за цим. А коли повернувся, то буквально був в шоці: там було вже більше 1000. Насправді я і досі не розумію, чому людям це сподобалось і викликало бурю репостів. Наразі цей пост і його охоплення виглядають приблизно так.
Звісно, гра від додавання мови не стала кращою, і цей твіт випадково зробив такі продажі, але це цікавий кейс. Він доводить гіпотезу, що Х може генерувати гарні продажі без бюджету для інді-ігор, а також те, що ідеальна формула — це короткий текст і картинка (чи GIF-анімація). Звісно, ще і те, що українці завжди раді щирій підтримці та справді купують ігри-розробників, що її демонструють. Особливо, якщо вона коштує 13 гривень :))
Завершу цей текст прикладом того, як зараз виглядають охоплення мого відгуку і загалом відгуки під грою, а також його постом після цього каскаду продажів. Дякую за увагу!
17 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів