Ornatrix Maya | Серіал «Пучок волосся» | Епізод 1
Як створити гульку-пучок в Ornatrix Maya? Мені часто ставлять це питання і якраз на форумі в цій гілці — я побачив його ж і таким чином — з’явилося це відео.
Це один з моїх методів створення такого простого пучка з Torus. Поступово з кожною серією — ускладнюватимемо результат і рендеруватимемо у
TIMING:
0:00 — Створюємо Torus. Я вирішив почати з простого прикладу.
0:46 — Далі редагуємо внутрішню частину так, щоб у неї була основа, при цьому відкрита, не замкнута поверхня.
1:26 — Після цього робимо дублікат цього об’єкта та створюємо основу для волосся.
1:55 — Вибираємо основний об’єкт і отримуємо з нього волосся за допомогою HairFromMeshStrips.
3:10 — Додаємо трохи об’єму в налаштуваннях.
3:17 — Кількість точок у Points Per Strand впливає на гладкий результат. Але пам’ятайте, що, наприклад, у Unreal це значення обмежене. Максимум — 250 точок. Для офлайн-рендеру можна ставити більше або включати спеціальні Smooth Attribute. Про це ми поговоримо в інших серіях.
3:29 — Далі нам потрібно прикріпити волосся до основи об’єкта ground. Для цього конвертуємо їх у гіди за допомогою модифікатора GuidesFromHair.
3:39 — І прикріплюємо за допомогою GroundStrands.
3:50 — Може бути таке, що об’єкт зміщується... Це означає, що у гідів неправильний напрямок в HairFromMeshStrips і його потрібно змінити. Ну і зробити ResetXform основі, до якої кріпимо наше волосся.
4:01 — Тут якраз я спочатку думав, що проблема в ResetXform. Як бачите — не допомогло. Отже, потрібно виправити напрямок гідів у HairFromMeshStrips.
4:10 — Для цього переходимо до налаштувань і за допомогою кнопки RotateStrips повертаємо на 180 градусів. Тобто натискаємо на неї 2 рази.
4:14 — Перевіряємо, чи все правильно в GroundStrands. Так, тепер все ок. Об’єкт не зміщується.
4:18 — Конвертуємо криві в гіди.
4:23 — Призначаємо HairFromGuides, щоб отримати нове волосся, яке вже буде правильно заземлене і працюватиме інтерполяція.
4:28 — Я тимчасово вибираю результат без інтерполяції, оскільки у нас ще не достатньо гідів, щоб вона працювала правильно.
4:35 — Далі призначаю Frizz, щоб потім його налаштувати, і роблю швидкі базові налаштування.
4:56 — Додаємо базовий Clump.
5:15 — У налаштуваннях активуємо опцію Generate Clump Index Channel, щоб його в подальшому використовувати у Frizz і для додаткового Sub-Clump.
6:14 — Так, базові налаштування модифікаторів є. Тепер можна вибрати інтерполяцію в HairFromGuides і приступити до додавання потрібних гідів.
6:33 — Роблю Collapse Up To Here, щоб Ornatrix запам’ятав положення гідів для Create Mode.
6:44 — Якщо зараз вибрати пензель Create і спробувати додати гіди — нічого не вийде, оскільки сітка у основі неправильна і потрібно зробити її ретопологію.
7:04 — Робимо ретопологію сітки.
7:45 — Заземлюємо гіди на нову сітку.
7:56 — Тепер, якщо малювати нові гіди за допомогою Create — все буде працювати правильно. Не ідеально, але краще, ніж було...
8:21 — Оскільки ми змінили інтерполяцію, то потрібно переналаштувати всі модифікатори.
9:35 — Тут, за допомогою GenerateStrandData, я витягую групи з Clump модифікатора, які ми отримали, коли вмикали опцію Generate Clump Index Channel. Це роблю для того, щоб було зручно виділяти Clumps і їх розчісувати, як мені потрібно. Також таким чином зручно перевіряти перетини.
10:41 — Знову тимчасово вимикаю інтерполяцію для зручності редагування.
11:40 — Помічаю, що одна група гідів занадто вилізає. Виправляю це непорозуміння.
12:55 — У самому Clump змінюю режим генерації, щоб було менше основних пучків і їх зручно було розчісувати.
13:24 — Додаю SubClump.
14:09 — Повертаю інтерполяцію.
14:40 — Знову вилізла група, її можна видалити.
15:00 — Редагую окремі Clumps. Тут багато ручної роботи, і я думаю, принцип зрозумілий. В інших серіях я ще буду показувати, як можна внести різноманітність і хаос. Тут же я не витрачав багато часу, оскільки мета цієї серії — швидко показати мій принцип роботи з пучками такого роду.
16:01 — Далі налаштовуємо Frizz.
16:48 — Таким чином отримуємо такий швидкий і цікавий результат.
16:51 — Висновок, інші відео, підписка на канал і Artstation.
- Нові роботи можна переглянути на Artstation.
- Також я працював над мистецтвом середовища, інтер’єрами та іншим з 2009 по 2016 рік. Переглянути деякі з моїх старих робіт можна тут.
- Основний канал тут.
- Instagram.
- Twitter.
Приємного перегляду!
З повагою,
Andrew Krivulya Charly.
___
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів