Density Limit на FANCON та як приготувати свою гру до шоукейсу

Усім привіт, на звʼязку Андрій з NightCat Studios!

8-9 числа у Києві проходив гік-фестиваль FANCON, на якому ми вперше вживу презентували нашу гру Density Limit. А сьогодні тут ми поділимось з вами нашим досвідом приготування нашого стенду та дамо корисні поради тим, хто хоче показати свою гру на таких заходах.

До цього в нас був досвід шоукейсу наших ігор тільки на B2B заходах, таких як DevGAMM та Games Gathering, де специфіка виставкової зони дуже відрізняється. Якщо там ви здебільшого показуєте свою гру таким, як ви — розробникам та видавцям, то тут ви збираєте потенційних клієнтів та покупців вашої гри, а також підписників ваших соцмереж.

Цю демоверсію ми готували спеціально для фестивалю, враховуючи аудиторію та навколишнє середовище нашого стенду (шумне і людне). Тому ми її трохи урізали по рівню взаємодії з оточенням та іммерсивністю.

Готуйтеся, ніби все піде не так

У наших сусідів на інді-стенді не доїхав ноутбук з білдом гри, через що їм довелося показувати свою гру тільки у форматі відео на iPad. Ми також були у схожій ситуації: через обладнання, яке запізнилось майже на добу, на Games Gathering 2021 ми втратили цілий день показу.

Тому майте бекапи на всі аспекти: підготуйте запасний ноутбук, запасний ґеймпад, запасний подовжувач... загалом, все запасне. Також проінспектуйте перед заходом магазини техніки навколо локації, щоб якщо з ладу вийде якийсь кабель чи перехідник, ви могли швидко його замінити.

Ми цього разу вперше показували гру на тест-кіті PlayStation 5 і дуже боялись, що хтось випадково його деактивує, що зірве нам шоукейс. Але все пройшло чудово. Тому ми раді, що всі бекапи, які ми мали, нам не знадобились.

Підготуйте демонстраційний білд

По перше, він має бути! Очевидно, що це має бути свого роду вертикальний зріз, відполірований та позбавлений більшості багів, плейсхолдерів, дебаґ-тулів та інших речей in development, які ви ніби перестали помічати під час розробки.

По друге, підготуйте шорткати для перезапуску або швидкого вибору рівня, та, можливо, якісь чіти, які б дозволили показати гру з кращої сторони, щоб не довелося прямо під час івенту залазити в код гри.
Ми для Density Limit підготували так званий Demo Mode, який автоматично запускав титульний екран після 30 секунд бездіяльності.

Не дивлячись на те, що ми близько двух місяців готували та полірували демонстраційний білд до фестивалю, ми були готові до непередбачених багів та помилок — усі вихідні наш технічний відділ, що не потрапив на івент, був на низькому старті, щоб пофіксити неочікуваний баг та відправити нам новий білд гри.

Будьте готові до кризового менеджменту

У вас щось може піти не так, звісно. Але також щось може піти не так у організаторів заходу, а також у їх підрядників. В такому випадку задача організаторів (а разом з тим і ваша) — зробити все, щоб ніхто з відвідувачів не здогадались, що щось йде не за планом. Тому як би ви добре все не спланували і не підготували, в останні декілька днів буде метушня.

За день до виїзду на локацію ми дізнались, що нам потрібна скатертина і подовжувач на мінімум 5 метрів. І, на щастя, це були найбільші проблеми, які ми мали під час підготовки заходу.

Have fun, але не забувайте про вашу основну ціль

В решті решт, це ж FANCON! Таких великих та крутих фестивалів ми вже не бачили в Україні дуже давно, і ми віритемо, що їх буде все більше і більше з часом. Тому чому б на хвилинку не розслабитись і не поринути в усю цю атмосферу? Але слухайте, тойво... про стенд не забувайте :)

Користуючись можливістю, хочу подякувати всім, завдяки кому все пройшло так, як пройшло: нашій команді NightCat Studios, організаторам FANCON, зокрема нашому куратору Олександру, а також Владі за допомогу з друком і 24print за сам друк!

А ми з нетерпінням чекатимемо на майбутні івенти такого напрямку і масштабу в Україні.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі