Анатомічно правильні 3D-моделі: крик душі

Вітаю, спільното. Останні три місяці у вільний час я присвячую своєму новому проєкту — розробці анатомічно правильного секс-робота. Поки що показувати нічого, бо більше вивчаю матеріальну частину і витрачаю гроші. Хочу поділитися проблемами, які я помітив з 3D моделями людини.

Неправильні анатомічні моделі

Для прикладу, візьмемо модель, яку її автор називає «highly detailed for scientific illustrations». Вона коштує 600 євро.

Автор описує її як анатомічну модель, створену з відкритих медичних джерел. Більшість інших моделей на неї схожі, тому я буду посилатись на неї як основний референс. Модель я не купував, користуюсь прев’ю, тому вибачте за жахливу якість.

На противагу стоятимуть моделі від BioDigital, вони є безкоштовними для персонального використання. Їх не можна скачати, але це одні з найкращих безкоштовних референсів, які я знайшов.

Також я не медик, тому періодично звертаюсь до мого знайомого, Бориса Жукова. Якщо коротко він спеціаліст в галузі біології, медицини, сертифікований спеціаліст з надзвичайних ситуацій та викладач одного одеського вузу. Борю згадав, ця інформація вам не потрібна, але вибачте не можу не згадати бо людина реально дуже багато допомагає мені в розумінні як воно все там влаштовано у людини всередині.

Для спрощення я постарався звести 3D моделей людини до трьох найболючіших тез:

Теза перша: Заміна сполучних тканин на кістки

Приклад — грудна клітка:


Ребра спереду з’єднані у грудній клітині хрящем. Він займає значну частину грудної клітини. Завдяки ньому грудна клітина може рухатись і саме завдяки цьому можливе проведеня СЛР. Розуміння, що саме рухається в грудній клітці, дає розуміння в якій ступені свободи грудна клітина взагалі може рухатись, що важливо для створення реалістичних анімованих моделей або, як у моєму випадку, — реалістичних роботів.

3D-артисти ж здебільшого спрощують, малюючи просто суцільний кістковий каркас:

Грудний хрящ відсутній і грудна клітина на такій «анатомічно вірній» моделі нерухома. Більшість анімованих моделей у відео та іграх не «дихають».

Теза друга: Видалення систем


Ви знали, що жіночі яєчники можна намацати ззовні? Я дізнався про це від своєї дівчини у 24 роки, доти я думав, що це кістка. .звісно це важливо, для мого поточного проєкту, тому я згадав про це, але є багато інших речей, важливих і для просто реалістичних моделей. Візьмемо, наприклад, гортань.

По малюнку, уявивши ковтання, як це виглядає ззовні, ви можете зрозуміти, що за що тягне і куди рухається всередині, тобто чому саме такий рух. Тоді відносно вже легко можна намалювати правильну анімацію ковтання. Але зазвичай такі елементи відсутні в моделі. Це мало застосовне для ігор через проблему швидкодії, але корисно для відео на основі 3D чи для позінгу статичних моделей.

Теза третя: Відсутні деталі

Почнемо з моєї сфери. Ви колись бачили анімацію анусу чи вагіни? Я привожу приклад того, що роблю, бо ця проблема мене зараз турбує. Ці анімації жахливі. Ні, не так, вони просто супер неправильні. Взагалі неправильні. Воно не так рухається.Показувати тут не буду, але якщо ви бачили анімацію та живу жінку, то знаєте, різниця «дещо» є. Я перебрав купу анімованих моделей і не знайшов жодної правильної. Показувати тут не буду, помаранчевий ютуб вам у допомогу. Щодо гіперреалістичних ляльок, там взагалі не заморочуються, починаючи від відсутньої уретри, закінчуючи відсутністю сфінктера на анусі. Відео з ляльками також є на помаранчевому ютубі, переглянувши можна легко зрозуміти по тим відео, про що я. Жахливий рівень реалізації.

Більш звичайні частини тіла, наприклад долоні рук. Ви помічали, що на руках, що в іграх, що у відео, гнуться лише пальці? У ляльок з цим теж проблеми:

Сама долоня є цільною металевою пластиною, вона не гнеться, а має гнутись. І теж саме в іграх та відео. Долоні майже ніколи не гнуться, вони статичні. Згинаються лише фаланги пальців, і то не завжди вірно.

До речі, коли я вивчав пропозиції на ринку, одне з останніх супердосягнень компаній, що спеціалізуються на ляльках в кінематиці ляльок — це, увага приготуйтесь, рухомі пальці ніг. В сенсі ви можете їх зігнути, а не що вони самі гнуться. Такі ляльки коштуються десь в межах 50-180 тисяч гривень. Це нормальна ціна. Якісні матеріали для таких ляльок дуже дорогі, я приблизно підраховував, що в цілому вартість матеріалу складала третину ціни, плюс податки, логістика, робота, перуки, макіяж, і так далі. Десь так воно і виходить.

Підсумок

Розробка анатомічно правильних 3D моделей є складним і дорогим процесом, але разовим, і вони точно десь вже є. Багато проблем правильної анімації базовані на не поширеності точних 3D моделей анатомії. Їх замінюють на захоплення руху з реальних людей. Це дешевше для великих проєктів, але дорого для малих або повсякденних завдань. Я трохи захопився із прикладами на ляльках, вибачте мені, захопився трохи, тема неправильної анатомії останні місяці дещо наболіла, а переписувати статтю вже не маю натхнення. Загалом, звертайте увагу на ваші 3D моделі, якщо вам потрібна правильна анатомія. Ну і загалом, моя стаття — це скоріше крик душі. Я не медик і багато часу пішло на те, щоб дізнатись як має бути, а Борю Алхіміка я все ж не можу кожний день відволікати на базові питання про анатомію. Будьте уважні та нехай вам щастить з правильними 3D моделями.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
вільний час я присвячую своєму новому проєкту — розробці анатомічно правильного секс-робота

Коли розробка дійде до, скажімо так, фінальної стадії, то ваша бізнес-модель — продавати готові вироби чи орендувати приміщення і здавати роботів в оренду погодинно?

Скоріше продавати, але їх також можна використовувати як просунуті медичні манекени. Я планував один надати знайомим медикам для відповідного тестування. Оренда ж пов’язана з багатьма проблемами. Це дуже дорогі матеріали
і купа складнощів зі зисканям шкоди з орендатора.

Надибав на ютубі канал Meditative Vibes.
www.youtube.com/...​MeditativeVibes95/streams

Там просто фантастична візуалізація людського тіла. Дуже детально і в динаміці. Усякі там кровообіги, лейкоцити, еритроцити... рухаються...
Цікавить не створення роботів, а просто хочу краще розуміти, як воно там усе функціонує 🙂

Питання:

Звідки береться матеріал для таких відео ?

Як знайти першоджерело — авторів цих зображень? (ну щоб там була не нарізка відео, а систематизована інформація).

Першоджерело, як би це не звучало — трупи людей. Деякі книжки з анатомії реально страшно відкривати, але що робити, коли треба вивчати все це

Мені здається ефективніше рухатися в сторону АІ моделювання анатомії.

6 пальців, 5 ребер?
GenAI виконує абсолютно протилежні задачі.
Там, де треба точність, AI смокче дуже глубоко.

АІ ось-ось матиме необхідну точність. Порахуйте скільки ступенів вільності має скелет, а ще інші + органи. Не дивно що аналітичної доброї моделі людського тіла ще немає.

АІ ось-ось матиме необхідну точність

Я посиджу почекаю, коли це станеться... Довго сидітиму, чекатиму.

Хотів би я бути таким самим оптимістом.

АІ ось-ось матиме необхідну точність

АІ досі (хоча висери про те що художники скоро будуть не потрібні я чую десь з середини 2022) не може змоделювати навіть примітивну дверь чи стілець з нормальними PBR текстурами та більш-менш грамотною топологією, не кажучи вже про UV/ріг, до моделювання анатомічно-правильного людського тіла там як до Місяця раком.
Не можу дочекатися коли цей шум навколо АІ вщухне і вся ця шиза зникне, їй-богу, майже в кожному треді про створення цифрової графіки насрано «експертами», пару років тому було НФТ, тепер ось це. Заїбало. Вибачте.

Ви себе заспокоюєте, але чомусь не переконливо. Арестовичу це вдавалося краще в свій час.

Не можу дочекатися коли цей шум навколо АІ вщухне і вся ця шиза зникне

Ха-ха, успіхів!

По факту Ai створило окрему нову професію — Ai креаторів, тому мова про заміну традиційних художниківуже не йде, бо цього вже не сталось. Ми побачили що по факту вони виконують різну роботу.

Не матиме. Слабкий Ai хороший допоміжний інструмент, але він не вміє розвивати проєкт

Ага. Коли нема знань предметної галузі то обов’язково треба магічний АІ притягнути. І от «воно само все повирішує»
Це як вирішувати задачу не розробивши ефективний алгоритм, а тупо повним перебором.
Виглядає як новий вид ефекту данінга крюгера: не знаєш що робити — пропонуй АІ

Коли нема знань AI та математики то обов’язково треба ad hoc притягнути.

вид ефекту данінга крюгера

Я, звісно, трошки не в тему, але такого ефекту фактично не існує.

Google починався як система за допомогою якої Сергій Брін індексував сайт Playboy, щоби дізнаватись про нові надходження. Напевно для цілей медицини дуже потрібна штука, станом на зараз медики студенти тренуються на небіжчиках. Пілоти літаків та інших складних механізмів використовують тренажери.

Я думав про це, але це скоріше можна використовувати як просунутий манекен. Можна додати дуже багато імерсивності, включаючи кров чи рефлекси, але це все ще не то що реальне тіло. Наприколад м’язи, я зможу їх зробити зонішне та по функціоналу як справжні і це круто, але всередині там всеодно інше і потрібен підвід дротів та гідравліки.

вільний час я присвячую своєму новому проєкту — розробці анатомічно правильного секс-робота. Поки що показувати нічого, бо більше вивчаю матеріальну частину і витрачаю гроші.

Гарний початок :D

Буде що показати, обов’язково напишу про то. Але про хімію силіконів я вже дізнався стільки... Що можна диплом писати

Підписатись на коментарі