Анатомічно правильні 3D-моделі: крик душі
Вітаю, спільното. Останні три місяці у вільний час я присвячую своєму новому проєкту — розробці анатомічно правильного секс-робота. Поки що показувати нічого, бо більше вивчаю матеріальну частину і витрачаю гроші. Хочу поділитися проблемами, які я помітив з 3D моделями людини.
Неправильні анатомічні моделі
Для прикладу, візьмемо модель, яку її автор називає «highly detailed for scientific illustrations». Вона коштує 600 євро.
Автор описує її як анатомічну модель, створену з відкритих медичних джерел. Більшість інших моделей на неї схожі, тому я буду посилатись на неї як основний референс. Модель я не купував, користуюсь прев’ю, тому вибачте за жахливу якість.
На противагу стоятимуть моделі від BioDigital, вони є безкоштовними для персонального використання. Їх не можна скачати, але це одні з найкращих безкоштовних референсів, які я знайшов.
Також я не медик, тому періодично звертаюсь до мого знайомого, Бориса Жукова. Якщо коротко він спеціаліст в галузі біології, медицини, сертифікований спеціаліст з надзвичайних ситуацій та викладач одного одеського вузу. Борю згадав, ця інформація вам не потрібна, але вибачте не можу не згадати бо людина реально дуже багато допомагає мені в розумінні як воно все там влаштовано у людини всередині.
Для спрощення я постарався звести 3D моделей людини до трьох найболючіших тез:
Теза перша: Заміна сполучних тканин на кістки
Приклад — грудна клітка:
Ребра спереду з’єднані у грудній клітині хрящем. Він займає значну частину грудної клітини. Завдяки ньому грудна клітина може рухатись і саме завдяки цьому можливе проведеня СЛР. Розуміння, що саме рухається в грудній клітці, дає розуміння в якій ступені свободи грудна клітина взагалі може рухатись, що важливо для створення реалістичних анімованих моделей або, як у моєму випадку, — реалістичних роботів.
3D-артисти ж здебільшого спрощують, малюючи просто суцільний кістковий каркас:
Грудний хрящ відсутній і грудна клітина на такій «анатомічно вірній» моделі нерухома. Більшість анімованих моделей у відео та іграх не «дихають».
Теза друга: Видалення систем
Ви знали, що жіночі яєчники можна намацати ззовні? Я дізнався про це від своєї дівчини у 24 роки, доти я думав, що це кістка. .звісно це важливо, для мого поточного проєкту, тому я згадав про це, але є багато інших речей, важливих і для просто реалістичних моделей. Візьмемо, наприклад, гортань.
По малюнку, уявивши ковтання, як це виглядає ззовні, ви можете зрозуміти, що за що тягне і куди рухається всередині, тобто чому саме такий рух. Тоді відносно вже легко можна намалювати правильну анімацію ковтання. Але зазвичай такі елементи відсутні в моделі. Це мало застосовне для ігор через проблему швидкодії, але корисно для відео на основі 3D чи для позінгу статичних моделей.
Теза третя: Відсутні деталі
Почнемо з моєї сфери. Ви колись бачили анімацію анусу чи вагіни? Я привожу приклад того, що роблю, бо ця проблема мене зараз турбує. Ці анімації жахливі. Ні, не так, вони просто супер неправильні. Взагалі неправильні. Воно не так рухається.Показувати тут не буду, але якщо ви бачили анімацію та живу жінку, то знаєте, різниця «дещо» є. Я перебрав купу анімованих моделей і не знайшов жодної правильної. Показувати тут не буду, помаранчевий ютуб вам у допомогу. Щодо гіперреалістичних ляльок, там взагалі не заморочуються, починаючи від відсутньої уретри, закінчуючи відсутністю сфінктера на анусі. Відео з ляльками також є на помаранчевому ютубі, переглянувши можна легко зрозуміти по тим відео, про що я. Жахливий рівень реалізації.
Більш звичайні частини тіла, наприклад долоні рук. Ви помічали, що на руках, що в іграх, що у відео, гнуться лише пальці? У ляльок з цим теж проблеми:
Сама долоня є цільною металевою пластиною, вона не гнеться, а має гнутись. І теж саме в іграх та відео. Долоні майже ніколи не гнуться, вони статичні. Згинаються лише фаланги пальців, і то не завжди вірно.
До речі, коли я вивчав пропозиції на ринку, одне з останніх супердосягнень компаній, що спеціалізуються на ляльках в кінематиці ляльок — це, увага приготуйтесь, рухомі пальці ніг. В сенсі ви можете їх зігнути, а не що вони самі гнуться. Такі ляльки коштуються десь в межах
Підсумок
Розробка анатомічно правильних 3D моделей є складним і дорогим процесом, але разовим, і вони точно десь вже є. Багато проблем правильної анімації базовані на не поширеності точних 3D моделей анатомії. Їх замінюють на захоплення руху з реальних людей. Це дешевше для великих проєктів, але дорого для малих або повсякденних завдань. Я трохи захопився із прикладами на ляльках, вибачте мені, захопився трохи, тема неправильної анатомії останні місяці дещо наболіла, а переписувати статтю вже не маю натхнення. Загалом, звертайте увагу на ваші 3D моделі, якщо вам потрібна правильна анатомія. Ну і загалом, моя стаття — це скоріше крик душі. Я не медик і багато часу пішло на те, щоб дізнатись як має бути, а Борю Алхіміка я все ж не можу кожний день відволікати на базові питання про анатомію. Будьте уважні та нехай вам щастить з правильними 3D моделями.
23 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів