Rapid Fury — арена-шутер, натхненний Doom
Всім привіт!
Приблизно пів року минуло з моменту релізу нашої останньої гри, і відтоді ми активно працюємо над новим проєктом, про який із задоволенням хочемо розповісти.
Rapid Fury — це хвильовий арена-шутер від першої особи. Основний акцент цієї гри полягає у фановому знищенні кумедних монстрів під ритмічну музику. Стилізоване оточення, монстри та ефекти допомагають отриманню позитивних емоцій від подолання кожної нової хвилі ворогів.
У грі є декілька режимів. Режим 20 хвиль. Наприкінці гравець зустрічається з босом арени (у грі чотири арени). На кожній арені унікальні вороги та боси. Боси не тільки мають велике здоров’я і посилену броню, а й особливі навички, які сильно ускладнять гравцю шлях до перемоги.
На старті гри, гравцеві доступна карта «Ліс». Перемігши боса арени — дерев’яного Елементаля, гравець відкриває доступ до наступної арени.
Другий режим — це нескінченна арена, результати якої впливатимуть на позицію у лідерборді. Це справжній виклик для любителів перемагати.
Також пропонується три рівні складності для проходження гри: «Легкий», «Нормальний» та «Складний».
Прокачування персонажа здійснюється безпосередньо під час ігрової сесії. Вбиваючи ворогів, гравець може зібрати «сфери сутностей» від ворогів. Набравши достатню кількість сфер, гравець отримує очки досвіду для прокачування своїх навичок або відновлення шкали здоров’я. Є сенс ухилятися від снарядів ворогів за допомогою даша, активно переміщуватися ареною підбираючи щити, щоб витратити очки досвіду на навички, а не на відновлення HP.
Ідейно ми надихалися прикладами з Doom: Eternal, тому що дуже любимо цю гру. Ми намагатимемося передати гравцям емоції від знищення монстрів під ритмічну музику.
Ми також створили Discord сервер (англійською). Крім щоденника розробки, на сервері ділимося різною корисною інформацією з геймдеву, арту та ігр. Ласкаво просимо!
Сторінка гри в Steam — store.steampowered.com/app/2338080/Rapid_Fury
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів