Відео виступу з Games Gathering ’24 Lviv про створення штучного інтелекту ворогів у іграх на прикладі Alan Wake 2

Усім привіт! Мене звати Леонід. Я працюю за спеціальністю Game Designer вже більше ніж сім років. На цей момент обіймаю посаду Senior Gameplay Designer в компанії Remedy Entertainment.

На весні у Львові пройшла конференція Games Gathering 2024. Там я виступав з лекцією про створення штучного інтелекту ворогів у іграх. Нарешті було опубліковано відео запис виступу, яким я і хочу поділитися з вами.

Окрім відео запису, на сайті раніше була опублікована текстова версія доповіді. Ознайомитися з нею можна за посиланням тут.

З лекції ви зможете дізнатися більше про процеси, що стоять за дизайном та реалізацією неігрових персонажів. Також розповідається про основні етапи розробки, завдання ШІ дизайнера та взаємодію з іншими учасниками команди. Ну і якщо ви хочете зрозуміти, що відбувається на цьому скриншоті, то це там теж пояснюється.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі