Довго думав, де взяти анімації для гри, але наважився та зробив їх сам

Де взяти анімації для гри, яку ти робиш без команди? Одне з питань виживання в пеклі одинокої розробки ігор.

Це одне з найскладніших завдань, адже їх не знайдеш в інтернеті, окрім повністю готового об’єкта з анімаціями. А оскільки я один займаюсь розробкою Stormtrooper — гри, де доведеться взяти роль українського штурмовика в недалекому майбутньому. Питання про те, як взяти руки, декілька видів зброї та гранат і заставити це все працювати, як потребує того шутер від першої особи. До цього я не мав жодного досвіду в анімаціях, тому спочатку думав шукати когось, хто би міг мені це зробити, бо сам би я точно не зміг. Та мені явилось диво і я знайшов більш-менш притомний урок на YouTube, який не потребував навичок космічного рейнджера і був про знайому мені програму Blender, у якій я робив все 3D і на той момент провів більше 1000+ годин.

Вгадайте, скільки часу мені знадобилося, щоб зробити анімації для AK74, AR15, RPG7, MG42, PT, RGD5, C4, та аптечки? В кожній потрібно було зробити всі пози: idle, shot, walk, draw, reload, run, aiming. Це все в мене зайняло один тиждень. Інтеграція усього в Unreal Engine та код зайняв 2 місяці, тому тут вже як подивитися.

Цікаво було би дізнатися вашу думку після перегляду відео з анімаціями. Також там демонструється мапа та загальна атмосфера проєкту:

А мораль проста, не бійся того що не пробував. Не такий страшний вовк.. і т. д.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі