Шукаю поради, що робити з проєктом моєї соло-мобілочки

Всім привіт, коротко про себе: соло юніті дев з демкою мобільної гри.

Про проєкт:

Мобільна псевдофайтер гра з потенційно цікавою бойовою системою. Якщо коротко: гравець малює руни на екрані щоб створювати закляття і змагатися з противниками.

Гра має RPG-механіки, такі як розбудова персонажа на основі прокачки скілів та збирання сетів броні для підняття характеристик гравця.

Має теж якусь псевдомонетизацію інапи і рекламу.

Теоретично гра цікава, але через її складність та незрозумілість (через поганий геймдизайн) має трагічну ретенцію типу Д1 ~10% (тестив на закупі 5к користувачів).

Я зараз займаюсь її редизайном і хотів би почути фідбек по демці, що не зрозуміло в геймплеї (підозрюю, що все:) ), наскільки складно малювати руни початківцю, яка думка про сам концепт системи бою в грі?

Ось лінк на проєкт в гуглплей.

Всім буду вдячний за конструктивну критику :)

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Класна ідея з малюванням на екрані. Взагалі гра зроблена норм)

Що не сподобалось
— дуже тупі і повільні противники
— не видно що кастує противник. Так в нього можна було б вчитись.
— дуже багато заклинань сходу. Краще б відкривати їх по мірі проходження гри
— руни не завжди розпізнаються. Це бісить найбільше, напевно через це люди і йдуть. Ніби і намалював коло а воно не розпізнає. Може добавити кнопки щоб можна було клікати на них замість малювати (хоча б для «улюблених» рун).
— героїв погано видно на фоні стін. Якось не виділяються вони. Може кольори змінити
— режим вибору героя відразу

Супер, дякую за фідбек.
Про кількість заклять на початку, вже пофіксив в редизайні, тепер гравцю доступні лише ті закляття, яких руни він вже вивчив на дереві навичок.
Про розпізнавання жестів, тут теж феір поінт, спробую це пофіксити.
Решта, теж дякую, візьму до уваги :)

соло

Я ще не розібрався що таке інді
А тут вже про сало розмови

Нема девайсу щоб спробувати гру, не можу оцінити складність, ідея з малюванням рун сподобалась

Привіт! Тобі випадково не треба тестувальник для гри? Я шукаю ігровий проект для портфоліо))

Привіт, наразі ні, може з часом знадобиться, якщо шукатиму когось, напишу на форумі.

Підскажи, будь ласка, як робив закуп користувачів — дякую! Можна в приватні :)

Закупав рекламу в гугл адс з таргетом аудиторії на tier 3 країни щоб по дешевше.

Виглядає цікаво) **дивився тільки відео, грати немає девайсу

Графон, саунд, UI виглядає ок. Звісно хочеться більше імпакту від дій, більш зрозуміліші партікли, можливо додаткові анімації і т.д. Дизайн хп, мани взагалі топ, моя повага.

По кору. Саме мене пугає малювання рун, і незрозумілість яка руна за що відповідає . Потрібно запамятовувати усі руни та їх еффекти. Можливим рішенням буде обернути усе в карточки дій з описом еффекту(як в Slay the Spire), а малювання рун залишити як фічу (заміряти було би цікаво).

Чи є заради чого можно ще повернутись в гру? може якась мета? сюжет?
Ще в вкладці інвентаря, ну дуже багато статів(я би їх сховав альтернативним відображенням) а показував усе окремою кнопкою.

Ви молодець, продовжуйте)

Дякую за фідбек, як раз метагеймплей та сюжет основні задачі редизайну :)
Також спрощення туторіалу. Наразі гравець одразу має доступ до усіх рун, що дещо ту мач на старт гри і туторіал виходить занадто складним для зрозуміння, дам можливість анлокати нові руни/закляття з прогресією гравця.

Підписатись на коментарі