Шукаю поради, що робити з проєктом моєї соло-мобілочки
Всім привіт, коротко про себе: соло юніті дев з демкою мобільної гри.
Про проєкт:
Мобільна псевдофайтер гра з потенційно цікавою бойовою системою. Якщо коротко: гравець малює руни на екрані щоб створювати закляття і змагатися з противниками.
Гра має RPG-механіки, такі як розбудова персонажа на основі прокачки скілів та збирання сетів броні для підняття характеристик гравця.
Має теж якусь псевдомонетизацію інапи і рекламу.
Теоретично гра цікава, але через її складність та незрозумілість (через поганий геймдизайн) має трагічну ретенцію типу Д1 ~10% (тестив на закупі 5к користувачів).
Я зараз займаюсь її редизайном і хотів би почути фідбек по демці, що не зрозуміло в геймплеї (підозрюю, що все:) ), наскільки складно малювати руни початківцю, яка думка про сам концепт системи бою в грі?
Ось лінк на проєкт в гуглплей.
Всім буду вдячний за конструктивну критику :)
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів