«Культура не повинна існувати лише для тих, хто може собі її дозволити». Творець шутера ULTRAKILL розповів, в яких ситуаціях можна піратити ігри
Розробник ретро-шутера ULTRAKILL Арсі «Хакіта» Патала розповів, в яких ситуаціях, на його думку, доцільно піратити ігри. Зокрема, він відреагував на допис одного с користувачів соцмережі Х, який опублікував фото розпаковування zip-файла його гри з написом «я ❤️ піратити інді-ігри».
«Як творець зазначеної гри: ви повинні підтримувати інді, якщо можете, але культура не повинна існувати лише для тих, хто може собі її дозволити. ULTRAKILL не існувало б, якби в дитинстві я не мав легкого доступу до фільмів, музики та ігор. Якщо у вас немає грошей, ви можете підтримати гру сарафанним радіо. Навіть бізнес-орієнтовані люди повинні визнати: якщо ви піратите гру, а потім насолоджуєтеся нею, поширюєте про неї інформацію та змушуєте когось іншого купити її — це, щонайменше, рівноправна торгівля, а може й взагалі додаткові продажі, яких могло й не бути, якби людина не спіратила б гру», — написав Патала.
Це не перший випадок, коли розробники займають таку позицію. Нещодавно зі схожою заявою виступив інді-розробник Джейсон Голл (Heartbound), а у 2019 році про це говорив творець Dusk Девід Шиманські.
«Якщо ви коливаєтеся між тим, щоб спіратити Dusk та спробувати пограти в неї, або ж ніколи в неї не грати, бо не хочете витрачати $20, то ми б віддали перевагу тому, щоб ви спіратили гру. Можливо, якщо ви переконаєтеся, що вона коштує своїх грошей — ви придбаєте її», — зазначив тоді він.
17 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів