«Культура не повинна існувати лише для тих, хто може собі її дозволити». Творець шутера ULTRAKILL розповів, в яких ситуаціях можна піратити ігри

Розробник ретро-шутера ULTRAKILL Арсі «Хакіта» Патала розповів, в яких ситуаціях, на його думку, доцільно піратити ігри. Зокрема, він відреагував на допис одного с користувачів соцмережі Х, який опублікував фото розпаковування zip-файла його гри з написом «я ❤️ піратити інді-ігри».

«Як творець зазначеної гри: ви повинні підтримувати інді, якщо можете, але культура не повинна існувати лише для тих, хто може собі її дозволити. ULTRAKILL не існувало б, якби в дитинстві я не мав легкого доступу до фільмів, музики та ігор. Якщо у вас немає грошей, ви можете підтримати гру сарафанним радіо. Навіть бізнес-орієнтовані люди повинні визнати: якщо ви піратите гру, а потім насолоджуєтеся нею, поширюєте про неї інформацію та змушуєте когось іншого купити її — це, щонайменше, рівноправна торгівля, а може й взагалі додаткові продажі, яких могло й не бути, якби людина не спіратила б гру», — написав Патала.

Це не перший випадок, коли розробники займають таку позицію. Нещодавно зі схожою заявою виступив інді-розробник Джейсон Голл (Heartbound), а у 2019 році про це говорив творець Dusk Девід Шиманські.

«Якщо ви коливаєтеся між тим, щоб спіратити Dusk та спробувати пограти в неї, або ж ніколи в неї не грати, бо не хочете витрачати $20, то ми б віддали перевагу тому, щоб ви спіратили гру. Можливо, якщо ви переконаєтеся, що вона коштує своїх грошей — ви придбаєте її», — зазначив тоді він.

Погоджуєтеся з заявою творця ULTRAKILL? Чи готові б ви були миритися з тим, що людина спіратила вашу гру, але потім розказала про неї своїм знайомим та друзям? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
«Культура не повинна існувати лише для тих, хто може собі її дозволити»

Взагалі блага цивілізації не повинні існувати лише для тих, хто може собі їх дозволити.
І наша задача піти і взяти їх.
Ура, товаріщі!

Лівацький покидьок.

Саме тому дуже скоро буквально скрізь буде реклама(включаючи термінал та ІДЕ ха-ха), яку можна буде зменшити/вимкнути купивши підписку.

Не хочеш платити — ставай сам продуктом і споживай рекламу яку неможливо буде вимкнути чи промотати чи заблокувати адблокером. Хочеш більшого комфорту — плати.
Так буде з більшістю софту вже через 3-5 років.

«Запам’ятайте цей твіт» ©

нет
эта модель давно уже сожрала приложения на мобильных патформах, но на десктоп не перекинулась, слава богу

Почитай про нову вінду та їх плани по інтеграції рекламних рекомендацій в саму вінду.
Це буде майже гарантовано.

ну, если ты не хочешь платить за лицензию на ОС...

Скоріше треба буде купити і гру, і підписку щоб не бачити рекламу.

2K вже намагались це просунути у серії NBA

1 копія спірачиної гри не дорівнює втратити прибуток від 1 копії гри
На довгому проміжку часу піратство скоріше вигідно. Сам полюбив відеоігри саме піратячи їх, а потім купив всі ці ігри щоб вони були у мене в колекції.
Звісно є люди які піратять, навіть маючи кошти купити гру, але у більшості випадків проблема просто у нестачі коштів. І людина може просто втратити змогу полюбити відеоігри,а компанії втратять потенційних гравців, які колись принесуть прибуток.

І не варто забувати що більщість видавців не продають вам гру, а «надають гру в оренду» і без такого явища як піратство гравці можуть втратити доступ до ігор в які планували пограти, або навіть вже були куплені

Схоже на якусь вату в голові. Піратство в будь-якій формі — це погано.

Від піратства компанії і розробники тільки виграють — розробнику краще користувач що вкраде їх продукт, а ніж людина що піде до опен соурс продукту
Наприклад виграла компанія Nintendo — у 90-ті на СНД ринку була лише ламана але дешеваконсоль Денді легальної консолі не існувало, а легальні PS та Xbox коштували шалених грошей
Але через 10 років покоління виросло і Nintendo отримує шалені гроші від пост-радянських країн що купують switch , game boy, в той час як PS та Xbox майже не представлені на СНД ринку.

шутка такая? консоли N это исключительно нишевая история на рынках пост-совестких стран

настолько нишевая, что, например, в Украине компания вообще официально не представлена

Я б подивився, яким чином розвивався український геймдев без піратства. Коли, наприклад, художнику, щоб зробити хоч якісь ассет, треба софту мати на 3-5к доларів.

не перебільшуйте ! у 3Д дизайнерів купа безкошотовного софту — FreeCad, ScetchUp , Blender, Sculpturis, Fusion і т.д.
2Д шникам важче бо адекватної заміни Photoshop і After Effects досі немає

Зараз є блендер, так. На тому й все. На інших кадах та скетчапах далеко не зайдеш. Та й той блендер досить новий софт. В часи наприклад сталкера був макс/майа за 3к, і фотошоп десь за стільки ж.

Звісно є, але чи візьмуть фахівця без знання майі, з-брашу, сабстент пеінтера чи іншого софта, який є стандартом індустрії?

Ну чого, є GIMP, є ще Krida, якою професійні художники не соромляться користуватись.

Художники і софт на 3-5к це ти точно не про укр геймдев говориш)
Рідкість це людина з купленим фотошопом, а ти кажеш про щось дороге)

Та ні, як раз саме за це і говорю. Тільки ти не з тієї сторони зрозумів :). Я кажу, що якби не піратство, то не було б в нас ніякого геймдеву і не була б Україна чи не лідером з аутсорсінгу.
Ціни я привів для розуміння, що такий софт не можливо не піратити в наших реаліях.

Підписатись на коментарі