Демоверсія BROKEN LIFE вже наявна у Steam
Синопсис
Broken Life — це повністю озвучена 2D пригода у жанрі Наведи-і-Клацни, події якої розгортаються у світі, який поглинутий війною. У центрі оповіді — Лео, колишній солдат, який повертається до нещодавно деокупованого рідного міста.
Історія Лео сповнена самотності та виснаження після пережитих років війни. Він має відновити свій дім і зруйноване життя, впоратися з горем від втрати дружини і возз’єднатися з донькою, з якою вимушений був розлучитися. Хоча це може здатися простим на перший погляд — це лише омана. Адже будинок приховує багато таємничих секретів...
Деякі функції, які вам можуть сподобатися:
- Емоційна розповідь. Ця історія є відображенням моєї емоційної подорожі під час війни. Я писав цей сценарій, коли бомби падали на моє місто та інші частини нашої багатостраждальної країни. Я страждав від депресії, панічних атак і пролив незліченну кількість сліз. Ця історія — мій спосіб впоратися зі своїми почуттями.
- Атмосферний дизайн. Дослідіть ретельно продумане середовище, де кожна деталь викликає почуття емоцій і темряви.
- Повноцінне озвучення. Усі діалоги та катсцени озвучено для кожної з підтримуваних мов. Ця функція не є обов’язковою, і ви можете її вимкнути.
- Осмислений вибір. Ваші рішення мають наслідки і впливають на сюжетну лінію. Немає правильної чи неправильної відповіді, є лише різні шляхи, якими можна піти.
- Захоплюючі головоломки. Розв’язуйте головоломки, які кидають виклик вашій логіці та креативності, одночасно просуваючи сюжет. Деякі з них прості, деякі — складні. Я розробляв головоломки так, щоб вони слугували сюжету, а не ігровому процесу.
- Натхненно жорстокою реальністю. Гра була зроблена в Україні — країні, яка стала свідком незліченних жахів війни.
- Зроблено з серцем. Як одноосібний розробник, я вклав усе своє серце, душу та сльози в кожен аспект гри.
Зіграйте у демо, додайте до списку бажань зараз і будьте готові до емоційної подорожі!
Тривалість проходження демки ~15 хвилин
Платформа: ПК (Windows)
Дата релізу: кінець 2024
Про себе
Мене звати Костянтин і я соло інді-розробник з чарівної Одеси. Я наполегливо працюю над створенням насиченої та захопливої історії, заснованої на власному досвіді переживання війни. Розробка гри — це мій спосіб вираження власних почуттів стосовно нелегкої долі, що лягла на наші з вами плечі. Тож запрошую вас приєднатися до подорожі через темні та атмосферні 2D-середовища, супутньо вирішуючи головоломки, які інтегровані в емоційну історію.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів