Потрібна порада зі створення ігор на Unity та Godot Engine

Привіт всім, хочу спробувати створити з другом (дизайнером) декілька інді ігор: автобатлер типу Backpack Battles або якусь невелику 2D MMO типу Heros Land. Робити будемо попередньо на Unity або Godot Engine.

І є декілька питань:

  1. Я так розумію що основна мова там с#? Наскількі добре її треба знати для розорбки ігор? (мені як JS розробнику вистачить просто глянути пару відео, або треба щось фундоментальне вчить?)
  2. Чи можна виростувувати MacBook для програмування на Unity або Godot? чи там все через костилі і краще все же таки Windows, наскількі потужний повинний бути ноутбук?
  3. Unity або Godot Engine. Unity — стандрат, але випадково знайшли Godot Engine: хто з них легший для новачків? Підкажіть, як правильно вибрати рушій?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Змінні, масиви, оператори, цикли, об’єкти. Це основи з програмування, які знадобляться практично у будь-якому ігровому рушію. Обов’язково вивчіть їх і попрактикуйтеся.

Далі. Мова програмування залежить від того, який ігровий рушій оберете.

( Для довідки, наведені вами ігри використовують наступні ігрові рушії: Godot Engine і Cocos2d )

як правильно вибрати рушій?

Не існує правильного чи неправильного вибору. У вашому випадку, оскільки ви новачки, будь-який вибір буде гарним. Просто оберіть один сучасний ігровий рушій і практикуйтеся у створенні ігор.

А я то взагалі використовую Unreal Engine і маю канал на YouTube.

Як один з творців «Sharded World: Backpack Adventure», можу сказати, що автобатлер — це не так просто, як і геймдев загалом.
Краще брати нормальну мову — C#, тим більше досвід C# і ООП вам ще може знадобитися.
Unity має велику кількість ассетів, уроків і готових проєктів, а також прикладів реалізації майже будь-чого.
Так, Godot розвивається і з часом може стати не гірше за Unity, але якщо починати зараз, я б все ж таки радив Unity.

Є українська гра у цьому жанрі. У неї більше всяких фіч і навіть є мультиплеєр 1×1.

store.steampowered.com/...​ck_Adventure/?l=ukrainian

Зроблено на Юніті.

C# та Unity для кар’єри розробником,
Godot для власної гри можна взяти, якщо подобається синтаксис python (gdscript) — має всі доступні ресурси для роботи з 2D, проте в 3D має певні недоліки
Mac для Godot підходить, будь-який

Привіт! Дивлячись наскільки велика так складна гра планується. MMO це в будь якому разі величезна кількість технічної роботи, тому C# треба знати добре, особливо при роботі з серверними механіками буде багато цікавого :)

MacBook топове рішення для Юніті, я сам сиджу на вінді, але багато моїх студентів з курсу юзають макбук і не відчувають проблем.

Для новачків мабуть Godot в якомусь сенсі легше, але велику гру на ньому зробити, як на мене, складніше. Тим паче MMO. На Unity є готові рішення для роботи з мультиплеєром, тому я б радив звісно Unity. Ну і матеріалів для навчання по ньому набагато більше.

1. Пари відео не вистачить глянути, але щоб стартонути вистачить знань JS
2. Можна. Якщо серйозно плануєте заробляти на грі — забудьте про Годот. Беріть Юніті
3. Unity

Підписатись на коментарі