Які справді круті ігри так і не отримали шансу стати популярними? Обговорюємо!
В X набуло популярності обговорення ігор, які не стали успішними й не розкрились на повну попри те, що заслуговують цього.
В X набуло популярності обговорення ігор, які не стали успішними й не розкрились на повну попри те, що заслуговують цього.
Нещодавно пограв у оновлену версію Bloodrayne Betrayal. Чув про неї багато поганого, коли вона була ексклюзивом PS3/XBOX360, через що тільки зараз пограв. Гра насправді є класичною Castlevania, де треба грати за Алукарда з цицьками, але при цьому в грі висока швидкість бою (як у hack n slash), купа прийомів, рухів, акробатики та все це детально промальовано. Звісно ж тут є регенерація здоровʼя через висмоктування крові з ворогів і інша атрибутика серії Bloodrayne. Єдине на що відверто можна поскаржитись, так це на зміну жанру гри, перехід від 3д до мальованого 2д, трохи візуальної одноманітності, перевантажене керування комбінаціями та високий рівень складності. Гра прямо каже, що вона для задротів, але в той же час мені після Castlevania, Bloodstained, Minoria тощо було грати не важко на складності classic.
До цього нарешті пограв у Sundered, той що Eldritch Edition. Також чув багато поганого про гру. Не знаю якою був оригінал, але моє перше враження було: вау! Презентація на високому рівні, подача вигаданого світу також на високому рівні, керування та загалом відчуття дій у грі так само на високому рівні. Гра постійно змушує гравця рухатись нескінченними хвилями ворогів, кожна наступна хвиля потужніша за попередню, але між хвилями дає час на відпочинок і регенерацію, а смерть є невідʼємною складовою гри. Звісно ж, при постійно зростаючій кількості ворогів у грі є прокачка з великим деревом навичок, може не таким великим як у FF10, але точно на рівні ого. Цікаво, що гра є не лінійною hack n slash, а метроїдванією з блуканням коридорами та відкриванням дверей. І блукати треба буде як раз під час всієї цієї мішанини з ворогами. Здається я більше ні в якій іншій грі подібного не бачив.
Так само довго уникав Double Dragon Neon, а по факту нормальна гра. Єдине, що одразу виникло питання: чого це на Streets of Rage натягнули Double Dragon? Бо Neon дійсно грається як нова частина Streets of Rage, а не Double Dragon і перший час важко було себе змусити вірити, що це саме Double Dragon, бо за механіками серії ігор дуже відрізняються. Ще можна поскаржитись на високий рівень складності, але ж це beat’em up, тут нормально помирати на першому ж рівні. Ну й дизайн специфічний, а в усьому іншому хороша гра.
Узагалі багато хороших ігор було розкритиковано або були непомічені масовим гравцем. Можна тижнями сидіти та перебирати списки hidden gem.
Лол, антем не хороша гра яка не отримала шансу. Антем це на момент виходу посередня гра яка мала досить великий потенціал, але ЕА так і не змогли довести це до розумного стану. Із останнього можу виділити Banishers: Ghost of New Eden — неочікувано непогана гра яка промайнула без належної до неї уваги на релізі.
Bulletstorm. Разів 10 перепроходив, має прикольний сюжет, крутий ігролад але не отримала популярності у гравців і тому ми ніколи не побачили другої частини
Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
даже не дивлячись на дуже старий графон виглядає цікаво за рахунок стімпанку, неймовірна і местами кумедна історія, має hd мод, шо трохи покращує іграбельність
мрію про рімейк років так 17 ))
є Expansion мод, я навіть декілька років назад перепройшов з ним, отримав купу задоволення)
Expansion мод,
не можу знайти.
Arcanum: Enhanced — це він, чи якась інша назва?
мод називається Expansion 1.5, може його окремо нагуглити, і поставити на eng версію
або найпростіший варіант — рутрекер вже готова збірка Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura (Ultimate Edition)
не знаю чи ок тут давали прямі посилання
якщо шо пиши скину лінк у приватні
Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
Пригадується, що вона була дуже забагована, і у мене намертво вилітала десь на початку.
Тобто «не отримала шансу на популярність»? Вона була (та і залишається) однією з культових.
Культова гра. Тім Кейн зараз робить набираючий поплярність блог на ютубі. Права на гру і велика кількість потенційних розробників у майкрософт, можливо вирішать робити продовження.
На мій погляд дуже недооцінені ігри серії X, в частотности X4: Foundations.
Реально глобальний космічний симулятор + стратегія. Апофеоз розвитку Elita на ZX Spectrum.
Ще одна «довга» (можна грати місяцями) глобальна космічна стратегія Space Empires 5 — можна сказати це Civilization помножена на 10 та у космосі.
Кажучи про Civilization — одна з справді унікальних ігор це Sid Meier’s Alpha Centauri. І справа не тільки у можливості справжнього тераформування, дипломатії, екології. Але ця стратегія має справжній сюжет! Граючи у неї — ми одночасно читаємо та пишемо фантастичну книгу про колонізацію планети.
Не розумію чому просто не зробити рімейк цієї видатної гри на двіжку Civilization VI ? Просто оновити графіку — а усе інше там і так досконале.
Може біда в тому, що молоде покоління вже не любить складних ігор і не читає наукової фантастики. Воно вміє споживати готовий «контент», але не має власної фантазії і вміння мріяти.
Камон, це дуже лінива «новина». Хоча б додайте кілька найцікавіших скрінів з «Х», будь ласка.
Це обговорення (не новина): нам цікаво дізнатися думку нашої спільноти :) Однак ваше зауваження має сенс: додали кілька скринів. Дякую!
28 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів