Приклад гейміфікації роздачі вінілової платівки від гурту Tool

Привіт, спільното! Закликаю геймдизайнерів та різних майстрів балансу оцінити винахідливий приклад гейміфікації такого вже звичного процесу, як роздача чогось.

Минулого тижня в YouTube-спільноті прогметал гурту Tool побачив роздачу рідкісної вінілової платівки їхнього останнього альбому Fear Inoculum. Перейшов за лінком, а там щоб стати одним з претендентів на вініл потрібно зібрати 52 бали (називаються entries). Як видно нижче на знімках екрана, ці бали зараховуються за різну активність користувача. Можливо, рішення не нове, але зацікавило те, як вони збалансували цю активність. Підписка на розсилку — 5 балів, на соцмережі — по два, на Spotify (основна для них платформа цифрової дистрибуції) — три, порадити друзям — п’ять. При цьому акція триває кілька тижнів і ці активності доповнюються.





Цікавить ваша думка — наскільки така гейміфікація ефективніша за звичайний підхід «обрали серед n учасників роздачі»? Чи можна взагалі це назвати гейміфікацією? Які ще активності можна було б прив’язати до такої акції та скільки за них давати балів? Знаєте інші такі приклади? Діліться ними в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі