Приклад гейміфікації роздачі вінілової платівки від гурту Tool
Привіт, спільното! Закликаю геймдизайнерів та різних майстрів балансу оцінити винахідливий приклад гейміфікації такого вже звичного процесу, як роздача чогось.
Минулого тижня в YouTube-спільноті прогметал гурту Tool побачив роздачу рідкісної вінілової платівки їхнього останнього альбому Fear Inoculum. Перейшов за лінком, а там щоб стати одним з претендентів на вініл потрібно зібрати 52 бали (називаються entries). Як видно нижче на знімках екрана, ці бали зараховуються за різну активність користувача. Можливо, рішення не нове, але зацікавило те, як вони збалансували цю активність. Підписка на розсилку — 5 балів, на соцмережі — по два, на Spotify (основна для них платформа цифрової дистрибуції) — три, порадити друзям — п’ять. При цьому акція триває кілька тижнів і ці активності доповнюються.


Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів