Minecraft святкує 15 років! 🎉 Розповідайте, за що ви любите цю гру

Minecraft виповнюється 15 років!

Гра була розроблена в 2009 році шведським програмістом Маркусом Перссоном (відомим як «Notch») і відпочатку була інді-проєктом. Нині ж вона є найбільш продаванішою відеогрою в історії індустрії — продано шалену кількість копій, більш того, за грою навіть знімають екранізацію (прем’єра запланована на 4 квітня 2025 року).

Google реалізувала великодку на честь річниці. Якщо написати в пошуковику Minecraft, то з’явиться сторінка з мінігрою, де можна розбивати блоки рукою Стіва.

Гадаємо, сьогодні в нас є чудовий привід, аби розповісти, за що ми любимо цю гру! 👇

Як вважаєте, у чому феномен Minecraft? Що в грі є такого, що, на вашу думку, принесло їй успіх?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Здається в 2012 році пограв у Minecraft, потім ще недовго грав у 2013. Цікава ідея яка втопилася в рожевих поні та пухнастих килимках. Замість того, щоб розгрібати та покращувати ядро гри Microsoft проводить щорічні заходи на яких фанати обирають нову тваринку, яку слід додати в гру. Звісно, є мільйон модів і вони круті, але воно якось швидко набридає.

Грав ще в minetest як чистий, так і з модами на сервері. В корені мені він більше подобається за Minecraft, але для масового гравця не підходить.

А все одно час від часу думаю взяти собі Minecraft на Switch, щоб на вихідні заходити на одну мапу та довго й нудно будувати якусь фортецю. Мабуть ось це й зробило Minecraft настільки популярним.

У майнкрафта багато аспектів які вплинули на його успіх. Але на мою скромну думку ключовий феномен майнкрафт в широких можливостях творчого самовираження для юзера. Так до цього були ігри де можна було будувати і облаштовувати свої якісь домівки, але не було жодної гри де можна було збудувати власноруч наприклад повну копію Вінтерфелу або Хельмову падь.

Играю с беты, ванила, моды редко ставлю. Какое-то время после релиза играл на сервере, но гриферы, моды и большое кол.во людей это не мое и я на онлайн забил. А вот в небольшой компании или с девушкой загамать — самое то. Майнкрафт как и её плоский друг террария, как по мне имеют большую степень реиграбельности, это первый аспект успеха для игр такого жанра. Некоторые говорят что с модами можно очень долго «аутировать» например в скайриме, а меня как-то не цепляет, хоть и наставил кучу модов на скайрим vr и играть намного интереснее чем в плоскую версию.
Мне лично нравится майнкрафт за возможность строить красивые штуки. На досуге иногда моделю сценки в блендере и вдохновение часто приходит после игры в кубач.
Подсадил девушку на него, хотя раньше ей он тоже не особо нравился.
Если отвечать на вопрос — что принесло майнкрафту успех, помимо реиграбельности , я думаю это то что на момент выхода он был уникальной игрой во многих аспектах. Ну что на тот момент было похожего? Stranded 2 разве что и то выглядел он стилистически как по мне хуже и местами было не понятно как в него играть, да и делать там было особо нечего.
Отдельное место в сердце занимает Minecraft Volume Alpha. Может это синдром утенка но я бы поставил его если не на первое, то на второе или третье место как самый лучший OST из всех игры, это как слушать Брайна Ино или Эрика Сати и соединить это с ощущением от 2814 — Birth of a New Day + вернуться на момент в то место и время, когда ты пришел после школы пообедать к бабушке перед летними каникулами, лежишь себе покушав, разглядываешь ковер, а на кухне в далеке «бипает» по настенному радио звуки из рады когда они голосуют. Не понимаю как c418 смог заключить такую атмосферу в свои треки, а может это только у меня так, как говорят, красота в глазах смотрящего, я бы сказал красота в ушах слушащего)

Я її не зрозумів. Малий рубився колись в неї що капець.
Секрет успіху простий — автор знав що дітям треба простір для фантазії, а не ця ваша складна графа. Знав і створив те що буде подобатись дітям.
А зараз ці діти виросли, вивчили Java і клепають неймовірну кількість модів та ігор на своїх серверах. Що досить міцно тримає аудиторію. Доречі, зараз малий ще грає у майн, але не на консолі а компі і у піратську версію з модами (хоча була куплена офіційна). Каже що без модів вже сенсу грати нема

Насправді так. Я коли вперше зіграв на сервері з модами — де і соціальна складова (ти буквально з часом знаєш людей з усього серверу) так і купа цікавих механік з модів — зрозумів, що звичайний майн мені вже не цікавий 😅

Підписатись на коментарі