Геймери отримали ключі на Marvel Rivals і заразом заборону критикувати гру. Як вважаєте, для чого ця умова?

Marvel Rivals зіткнулася з критикою після того, як деяких людей, які грали в тестову версію гри, попросили підписати пункт про «нерозголошення» в контракті з розробниками.

У ньому йшлося про те, що геймери погоджуються не робити жодних публічних заяв, які можуть зашкодити репутації гри, таких як негативний відгук, «применшення» ігрового процесу або «зневажливі чи сатиричні коментарі».

Розробники майбутньої гри Marvel уже перепросили після інциденту.

Marvel Rivals — це майбутня безкоштовна гра-шутер для ПК, де гравці керують героями та лиходіями коміксів, такими як Людина-павук та Червона відьма. Наразі відбувається тестування ранньої версії гри з невеликою кількістю людей.

Що думаєте про схожі обмеження? Чи можна їх виправдати тим, що гра перебуває на надто ранній стадії розробки?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

The day that Rise of the Robots was released is often cited as the moment when British gaming journalism died out. It was difficult before due to the massive oversaturation of video game magazines, which meant that they were all about hyping up the public for whatever game that would hit the store shelves, even if it was pretty bad, so that they could get review copies before anyone else. When a game that was outright horrible, led by the major gaming studio Time Warner Interactive, hit the store shelves, all British magazines that could make a review the day it came out were giving it high scores (Computer and Video Games rated it even as high as 92%) to be able to review the game before any other magazine across the country could get their hands on it, resulting in the game selling massive amounts of copies due to critics being unable to say anything even remotely negative about the game as that would mean that they would receive their review copies at a later date (Amiga Power, who gave the game a 5%, only got the game days after its release, and didn’t get a review out until two months later in the January ’95 issue). After most readers realized that most magazines they were reading were saying that they should buy horrible products, you can expect that most readers stopped caring about what they had to say, resulting in the demise of many of them.
tvtropes.org/...​hp/GenreKiller/VideoGames

Що думаєте про схожі обмеження? Чи можна їх виправдати тим, що гра перебуває на надто ранній стадії розробки?

Можна.

Типовий фанат кіберпанка

Larian’и з моменту афішування розробки БГ 3 вели прозору комунікацію, і після запуску бети так само працювали з фідбеком та зробили гру ще краще.
Не будьте мудаками і не робіть погані ігри аби заробити, тоді такі угоди не будуть потрібні.

Цілком нормальне і адекватне рішення. Бажаючі завжди матимуть час покритикувати гру — завершену, після її релізу.

бажаючі отримати непублічний відгук про свою гру можуть найняти команду тестерів. навіщо давати доступ публічним людям якщо не хочеш отримати публічну критику? дивно якось

та нє, все ок, тим більш, що це ще й контракт.

Підписатись на коментарі