Інді-розробники розчаровані несподіваним виходом Hades 2. У чому справа

Hades 2 вийшла у ранній доступ 6 травня, і Supergiant Games здивувала гравців, запустивши гру без жодного попереднього анонсу.

Деякі інді-розробники були дещо розчаровані відсутністю повідомлення про реліз. Вони вважають, що випуск Hades 2 без попередження порушив плани менш відомих команд.

Під час дискусії розробник горору Crow Country з гумором зауважив, що вони навмисно обрали «тихий» тиждень релізу, але це не врятувало їх від несподіванки з Hades 2:

Another Crab’s Treasure також висловив занепокоєння, що багато проєктів інді-розробників можуть залишитися непоміченими.

Деякі розробники запропонували уникати несподіваних релізів у майбутньому, щоб не затьмарювати невеликі команди.

Втім, не всі негативно відреагували на несподіваний реліз Hades 2 від Supergiant Games. Компанія Devolver Digital оголосила, що припинить ділові зустрічі одразу після несподіваного запуску гри.

Щодо Hades 2, то гра була тепло прийнята гравцями та має майже 96% позитивних відгуків у Steam.

А що ви думаєте щодо несподіваних мажорних релізів? Чи справді через це інді-проєкти можуть потрапити в тінь?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

непонятная суть претензий. Каждый хозяин своего продукта.
Если релиз чужого продукта мне мешает в этом виноват только я.
И мой продукт так и так — не очень.

это как крупные студии, которые привыкли клепать г... на миллионы, начали вонять на BG3 ...

в общем, всем у кого «плохому танцору пол мешает» стоит научиться танцевать

що далі? інді розробники будуть вимагаnи субсидій і блокувати кордони ААА студій?

Нагадало як керівники ААА корпорацій плювалися що Baldur’s Gate 3 пощастило.

Ні, друзі — «везе тому хто везе»
Вони зробили гарну гру, а не ліпили говно з палок як останні декілька років 99% ААА ігор

Штука насправді страшна. Але такий ось риночок, він зжирає)))

Просто зробіть кращу гру ніж hades 2 і тоді не доведеться перейматися за конкуренцію

Ну так інді розробник не може зробити краще ніж студія

hades зробила indie студія. Просто це не перша гра. Але давайте порівняємо

перший коментар жаліється що мусить суперничати з Hades 2, хоча зробив «Crow Country». Перша гра Supergiant Games — Bastion. Бастіон вийшов більше 10 років тому.

Робіть хороші ігри і буде вам щастя

Багато кращих ігор за хейдс втопилися через поганий маркетинг або просто не вдалий момент виходу
Наприклад:
Фалаут 2
VTMB
Prey
Titanfall 2
Список дуже великий, тому говорити зробіть гру краще, це цинічно смішно, бо у тебе може бути найкраща гра у світі, але якщо про неї ніхто не чув то її ніхто і не купить, теж саме коли питання йде про купівлю відомої гри за 40 баксів, і твого чуда за 40 баксів, більш вірогідно що людина купить наступну Велику штуку, навіть якщо твоє чудо по скидону в 50%.
Доречі по тій же причині, але зворотній ( відсутність релізів ), такі ігри як:
Elden Ring
Hogwarts legacy
Виступили дуже добре в прокаті, про це говорять і самі розробники цих ігор.

Тому не достатньо бути просто найкращою грою, потрібно бути добре прорекламованою найкращою грою бажано в період коли немає конкуренції. Тому розробників яких обурює така недоброчестна поведінка на ринку можна зрозуміти, адже це впливає на те чи будуть вони їсти і чи буде взагалі у них робота.

Доречі по тій же причині, але зворотній ( відсутність релізів ), такі ігри як:
Elden Ring
Hogwarts legacy

Я б все ж таки казав, що це одна з причин їхнього успіху. І далеко не головна.

А як на рахунок таких ігор — розбагатів би цей розробник якщо Хейдс вийшов би на тиждень пізніше?))
“3 days with ZERO sales of my side. And every indie streamer and Keymailer and woovit creator are now streaming Hades 2.
I’ve worked on Desaturation for 5 years! Releases on 19 April, hit milestone 10 week ago and booom... Flllllooop. 65 sales so far.”

hades зробила indie студія. Хоча б приклади інді наводьте а не triple-A

Фалаут 2

??? commercial success

Prey

для хоррору норм гра, але хоррор це далеко не для всіх

Titanfall 2

no marketing from EA. EA хотіли продати батлфілд1. Вони потім перевидали цю саму гру і зараз це топ шутер Apex Legends. Ще раз, зробіть класну гру і все буде.

VTMB — 0 маркетингу і виходити на другий день після half-life 2 знаючи наперед коли вийде half-life 2 це найтупіше що міг зробити видавець. І, якою б культовою вона не була, все-таки гірша за half-life 2.

Hades — навіть перша гра це не інді, його робило 20+ чоловік під крилом видавця за мільйони долларів. Це гра А+ класу.

Fallout 2 продався в 5 раз меншим тиражем ніж 1 частина, і в 2 раза менше ніж наступна Тактікс.

Prey — це не хоррор, а жанр імерсів сіму, який отримав чудові оцінки, і загалом вважається одним з найкращих представників у жанрі.

Titanfall 2 — і? Це велика ААА гра яка була навіть на Е3, доречі досі у залі слави як найкращий представник шутерів, проте звання найкраща гра і статус ААА їм не допомогло.
Apex — це королівська битва яку студію заставили робити через не успішність Titanfall 2.

VTMB — мав маркетинг, і був дуже відомою грою у свій час, це була один з перших ігор на Сорсі, багато хто її чекав, але її втопила Халва 2. Кому потрібні були вампіри, коли був Гордон, та і технічні проблеми на старті тільки усугубили ситуацію.

Заключення

Я просто описав вам випадки коли ігри втопили конкуренти і поганий маркетинг на ринку, те що потім якимось чудом за кредит в банку зробили сиквел, або іншу гру це уже інша історія. Жодна з цих ігор не принесла авторам нічого окрім в кращому разі, відбити ± початковий виробничий бюджет.

ok. Bastion — зробили в трьох.

Fallout 2 продався в 5 раз меншим тиражем ніж 1 частина, і в 2 раза менше ніж наступна Тактікс.

і в чому проблема?
Гра досі продається на ГоГ. Я в тому році купив

Prey — це не хоррор, а жанр імерсів сіму, який отримав чудові оцінки, і загалом вважається одним з найкращих представників у жанрі.

дуже нішевий жанр який мало кому цікавий. Для своєї ніші він заробив дуже непогано

Titanfall 2 — і? Це велика ААА гра яка була навіть на Е3

і? питання до видавця чому вся реклама була на батлфілд 1

VTMB — мав маркетинг, і був дуже відомою грою у свій час, це була один з перших ігор на Сорсі, багато хто її чекав, але її втопила Халва 2. Кому потрібні були вампіри, коли був Гордон, та і технічні проблеми на старті тільки усугубили ситуацію.

??? її втопили видавці які сирою (дуже сирою, я пам’ятаю як в неї грав ще до того, як з’явились перші патчі) випустили її на другий день після другої халфи, для того щоб в них було звання «другої гри на сорсі, після халфи2». Вона взагалі грабельною стала лише набагато пізніше, і то, завдяки ентузіастам.

Жодна з цих ігор не принесла авторам нічого

ну-ну. Наступна гра кожної з цих студій завдяки своїй славі надали початковий кредит довіри для того щоб почати розробляти наступну. Комусь вдалось, комусь невдалось, а хтось зробив redfall :(

Hades — навіть перша гра це не інді, його робило 20+ чоловік під крилом видавця за мільйони долларів. Це гра А+ класу.

Першу свою гру (Bastion) ця студія зробила у складі від 2 до 7 людей, самі фінансували її і були її видавцем на ПК. За перші півроку продали 500 тисяч копій, за 3.5 роки — 3 мільйони. Значить гра продавался дуже добре і пізніше, тобто без впливу присутності/відсутності конкурентів під час релізу.

Щодо фаллаут 2, то провал цієї гри, призвело до банкрутства Black Isle, і ми не побачили продовження фаллаут 2, Тактікс це не зовсім продовження...

Titanfall 2 — і? Це велика ААА гра яка була навіть на Е3, доречі досі у залі слави як найкращий представник шутерів, проте звання найкраща гра і статус ААА їм не допомогло.

Titanfall 2 кілька років була екслюзивом для EA store,тобто вони вистрілили собі в ногу не видавши її одразу в Стімі (6,6m units sold). Ось ще приклад до чого приводить екслюзивність для EA store gamedev.dou.ua/forums/topic/48582

Буду спостерігати за довготривалою тенденцією Animal Well, яка вийшла 9 травня. Але на стімі в неї уже більше 1400 виключно схвальних відгуків. Хоча до сьогодні я, особисто, про неї взагалі нічого не чув, по крайній мірі такого, що б запам’яталося. Її стім навіть у пошуку метроїдваній не показував. А у неї навіть українська локалізація є! У висновку — гра повинна бути хорошою, але й на маркетинг не треба забивати. Кожен з цих двох факторів є необхідною умовою, але не достатньою. Для успіху потрібні обидва.

Ну так рекламою потрібно займатися ще до виходу гри, ось манор лордс продався мільйоном копій за один день, у них на день релізу було 3.2 мільйона вішлістів, 4 місяця до релізу — 2 мільйони.

Гарна гра сама по собі маркетинг. Просто «лише гра» це не маркетинг. Зробити реліз — це не маркетинг. Вибрати день релізу, щоб не було інших релізів — це все-одно не маркетинг.

Грав всі вихідні у неї, це шедевр!

у AW все очень хорошо с маркетингом, у нее издатель — игровой блогер-миллионник
en.wikipedia.org/wiki/Videogamedunkey

и это хорошо видно — под релиз выходят обзоры во всех больших изданиях, включая IGN

Підписатись на коментарі