Частіше за все гравці дізнаються про нові ігри в YouTube та TikTok — дослідження. А де про нові ігри дізнаєтеся ви?

Маркетингове агентство Big Games Machine опитало тисячу американських гравців (використовують ПК та консолі) про те, як вони знаходять нові ігри. Більша частина (64%) зазначила, що знаходять їх через YouTube. На другому місці опинився TikTok, у якого 36%. Примітно, що YouTube став не тільки найпопулярнішим — саме цьому джерелу 52% гравців довіряє найбільше.

Далі йдуть Instagram (35%), Facebook (34%) і «сарафанне радіо» (32%). При цьому мобільні соціальні медіаплатформи були більш популярними серед молодих гравців: 58% людей віком від 18 до 24 років використовують TikTok порівняно з 29% людей віком від 34 до 44 років. Найменш популярними джерелами стали Metacritic (3%), огляди гравців (4%) та друковані журнали (5%). При цьому середній гравець використовує 4-5 різні канали.

А де про нові ігри дізнаєтеся ви? Проходьте опитування та діліться думками в коментарях!

Звідки ви дізнаєтеся про нові ігри?

61%
3%
0%
0%
0%
8%
17%
6%
6%

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А де варіант — DOU? :) Я тільки тут і дізнаюсь :-D

Підписатись на коментарі