Частіше за все гравці дізнаються про нові ігри в YouTube та TikTok — дослідження. А де про нові ігри дізнаєтеся ви?
Маркетингове агентство Big Games Machine опитало тисячу американських гравців (використовують ПК та консолі) про те, як вони знаходять нові ігри. Більша частина (64%) зазначила, що знаходять їх через YouTube. На другому місці опинився TikTok, у якого 36%. Примітно, що YouTube став не тільки найпопулярнішим — саме цьому джерелу 52% гравців довіряє найбільше.
Далі йдуть Instagram (35%), Facebook (34%) і «сарафанне радіо» (32%). При цьому мобільні соціальні медіаплатформи були більш популярними серед молодих гравців: 58% людей віком від 18 до 24 років використовують TikTok порівняно з 29% людей віком від 34 до 44 років. Найменш популярними джерелами стали Metacritic (3%), огляди гравців (4%) та друковані журнали (5%). При цьому середній гравець використовує
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів