Інді-гра TyrloOnline — новини й оновлення
Всім привіт!
З моменту попереднього поста про інді-гру TyrloOnline минуло вже трохи часу, а отже маємо новини щодо розвитку гри та інфраструктури навколо неї.
Попередній пост про детальний опис гри можна почитати тут.
1. Змінилась мапа на якій відбувається битва, тепер виглядає так:
2. Змінилось керування і додався джойстик для мобільних платформ. Тепер не потрібно тримати палець на джойстику весь час. Персонаж зберігає попередній напрямок руху і керується тепер свайпами.
3. Додався новий скілл — клон. Як і інші, його можна підібрати на полі з ящика зі знаком питання і при активації він створює повну копію вашого персонажа, рухається автономно і тим самим допомагає швидше замальовувати клітинки у ваш колір, збирає для вас монетки і інколи приймає удар на себе замість вас.
4. Пришвидшилась гра, все стало більш динамічно. Те що треба для екшн аркади!
5. Змінилась логіка появи ящиків на полі. Тепер новий ящик з’являється у випадковому місці поля одразу як тільки був підібраний кимось з гравців. Таким чином на полі завжди є Х ящиків з монетками і Y ящиків зі зброєю. Бо до цього їх поява була по таймеру і час від часу на полі не було жодного.
6. Експериментуємо з майбутніми скінами, зовсім трохи:
Концепт з інтернета який більш менш добре демонструє майбутню кастомізацію в грі:
7. Розробники мережевого рушія Photon Quantum який використовується в грі розширили розмір безкоштовного тарифного плану і тепер одночасно в грі може знаходитись до 100 гравців, хоча раніше ліміт був лише 20.
8. Продовжуємо працювати над рангами, поки виглядає так, але це ще не фінал. Work in progress як то кажуть.
9. Переробили вебсайт (а точніше лендінг сторінку). Оновили дизайн, оновили дані, оновили медіаконтент, додали політку конфіденційності, додали підтримку мобільної і настільної версії сайту окремо. Ознайомитись можна тут: https://tyrlo.fun
10. Створили нову іконку гри. Ось ітерації які ми пройшли при створенні іконки від початкової до фінальної:
11. Оновили промо відео гри. На цей раз без меню і навіть з музикою :D
12. Зарелізились на itch.io
13. Створили сторінку на Google Play, але вона ще на етапі розгляду.
14. Зареєструвались на Indie Cup хай нам щастить =D
15. Продовжуємо розвивати нашу спільноту в Discord.
Кому цікаво — долучайтесь!
Наразі це все. Продовжуємо працювати над грою. Планів ще багато.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів