«Зараз жахливий час для ігор». Тімоті Кейн, творець Fallout, про розвиток індустрії та можливості
Тімоті Кейн, творець Fallout, поділився в новому відео своїми думками про те, чому зараз — «найгірший час для ігор» (спойлер: це не так). Зібрали для вас найцікавіші тейки.
Слова про те, що нині — жахливий час для розробників і геймерів, Тім чує не останнім часом, а завжди, протягом усієї своєї кар’єри. Але правда в тому, що якщо ви чекаєте моменту, коли все буде ідеально, — ви, ймовірніше за все, не зайдете в індустрію.
Хорошого часу не існує, й ось чому
📌 Коли Тім був ще дитиною, у торгових центрах були аркадні автомати, які збирали навколо себе купу людей. І коли вони втратили популярність, всі казали, що це кінець індустрії.
📌 Схожий занепад спіткав і консолі: колись популярною була Atari VCS, на яку з часом почали випускати слабкі речі, про які ходять цілі легенди. А коли ринок консолей почав занепадати, і здавалося, що вже помер, потужну хвилю відродження запустили Nintendo — і вона триває донині.
📌 Інші розробники, паблішери, маркетингові відділи казали Тіму: не роби комп’ютерні ігри — вони мертві, зараз час мобайлу та консолей. Вони помирають уже 20 років — і все ще тут.
📌 Те саме говорили й про покрокові RPG-стратегії: мовляв, це ніша й ніхто не хоче в них грати. А потім з’явилася Baldur’s Gate III. Така собі «випадковість» і «виняток із правил» на багато мільйонів.
📌 Багато хто радив Тіму не йти в ігри, а друзі казали, що він зробив це надто пізно, бо «індустрія вже досягла піку».
Завжди «поганий час» для того, аби робити ігри й ставати геймдевелопером або навіть просто бути геймером. Завжди будуть люди, які так кажуть. Та якби Тімоті Кейн прислухався до цих слів в
Усі зміни, які відбуваються в індустрії, варто сприймати як можливість для нового руху.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів