Чи варто очікувати на нову Baldur’s Gate без Larian? Відповідь власника франшизи
Яка доля чекає на ігри у всесвіті D&D після того, як Larian Studio заявила, що збирається відійти від D&D? Про це PC Gamer поспілкувався з Юджином Евансом, старшим віцепрезидентом із цифрової стратегії та ліцензування Hasbro та Wizards of the Coast, власників D&D. Хороша новина полягає в тому, що для компанії продовження є дуже важливим. Проте вона ще вивчає варіанти, хто з розробників зможе створити його, тож до реалізації плану ще далеко.
«Зараз ми розмовляємо з багатьма партнерами та отримали запити від багатьох партнерів, хто має сміливість прийняти виклик того, як виглядатиме майбутнє франшизи Baldur’s Gate. Тож ми точно сподіваємося, що це не займе ще 25 років, як було в проміжку між Baldur’s Gate 2 та 3, перш ніж ми знайдемо відповідь. Але ми не збираємося поспішати і хочемо знайти правильного партнера і правильний продукт, які б могли репрезентувати майбутнє Baldur’s Gate. Ми сприймаємо це дуже, дуже серйозно, як і всі наші рішення стосовно нашого портфоліо. Ми не поспішаємо з рішеннями щодо того, з ким запартнеритися та для яких продуктів» — розповів Юджин Еванс.
Та не лише майбутнє самої серії стоїть під питанням. Baldur’s Gate 3 познайомив гравців з новими улюбленими персонажами-компаньонами в RPG-історії. Тож поміж фанатів є занепокоєння щодо того, що станеться з Shadowheart, Astarion та іншими персонажами після того, як очільник Larian Свен Вінке підтвердив, що вони належать Wizards of the Coast.
«Larian створили персонажів, яких дуже люблять, які навіть були відзначені своїми номінаціями на BAFTA. Тепер вони, по суті, є частиною канону D&D» — відповів містер Еванс.
Щодо питання, що буде з цими персонажами далі, він зазначив, що говорити про це ще зарано. Проте він хоче думати, що всі вони, заради фанатів, потенційно можуть з’явитися і в майбутніх продуктах. Також він заявив, що впевнений, що компанія зможе впоратися з викликом негативної реакції на повторне використання персонажів. Він впевнений, що пристрасна спільнота повідомить, якщо їй щось не сподобається. І відмітив, що Larian поставили дуже високу планку, а тепер їхня робота — досягти її та перевершити.
Віцепрезидент Еванс також зазначив, що Baldur’s Gate 3 підтвердив апетит фанатів до контенту навколо D&D і конкретно до відеоігор. І це добре, тому що студії інвестували у відеоігри. Еванс зазначив, що ці ігри з’являться протягом наступних п’яти років та охоплюватимуть усі жанри та платформи, тому що у всесвіті D&D є місце для багатьох проявів.
Варто зазначити, що Hasbro в кінці минулого року здійснила масове скорочення. За словами Вінке, зараз не залишилося майже нікого з команди Wizards of the Coast, з ким Larian співпрацював для створення Baldir’s Gate 3. І як зазначає журналіст PC Gamer, це «величезна втрата досвіду та знань».
На вашу думку, яка студія могла б зробити наступну Baldur’s Gate на гідному рівні? Пишіть у коментарях!
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів