Новий «Відьмак 3»? Відвідав закриту презентацію Kingdom Come: Deliverance II і ділюся враженнями

Привіт, спільното. Нещодавно я відвідав закриту презентацію Kingdom Come: Deliverance II від лиця нашої редакції. Зараз розповім, що побачив, і чим інтригує гра.

Взагалі масштабних екшен-RPG зараз виходить не те щоб багато. Зі свіжого можна згадати Dragon’s Dogma 2. А до проєкту Capcom, що взагалі виходило в жанрі? Diablo IV? Чи, помилуйте, Starfield? Нестача відчувається, бо ж хочеться отримати щось на кшталт «Відьмака 3».

І ось Warhorse Studios та Plaion анонсували Kingdom Come: Deliverance II. Я не знаю, чи стане проєкт в один ряд із The Witcher 3, але хочеться на це сподіватися. Тим паче що передумови є.

Як і CD Projekt RED, Warhorse будує сиквел на знайомому фундаменті попередника. Друга частина серії виконана в історичному антуражі й намагається бути максимально реалістичною. Події розгортаються в Богемії XV століття під час громадянської війни.








Головний герой Генрі в першій частині перетворився з коваля на воїна. А тепер йому доведеться стати ще й лідером та виступити проти короля Угорщини Сигізмунда, щоб помститися за батьків. Паралельно розгортатиметься любовна лінія. Судячи із заяв Warhorse, вони намагаються зробити історію масштабнішою, епічнішою та значно підняти ставки. Є надія на цікавого антагоніста, який відчувається злим трикстером з безмежною владою.

У Генрі також буде новий компаньйон. Протагоніст стане лицарем-наставником для говіркого юнака. Через їхні відносини розкриватимуться характери та переживання персонажів.

Основні особливості Kingdom Come: Deliverance II

  • Для сюжету записали 5 годин кінематографічних заставок. Це майже вдвічі більше, ніж було у першій частині.
  • Бойову систему намагаються максимально наблизити до реального фехтування. Її опанування залишиться серйозним викликом.
  • З’явиться стрілецька зброя — арбалети та пістолі.
  • Рольову систему поглибили, додавши більше різноманітних можливостей. Реакція оточення на Генрі, ставлення до нього інших персонажів залежатимуть від багатьох факторів — проходження квестів, вчинків, моральної позиції тощо.
  • Гра виглядає надзвичайно красиво. Скриншоти не передають це відчуття повністю, проте графіку вивели на новий рівень. Особливо це стосується мальовничих пейзажів Богемії.

Після презентації у мене не склалося враження, що Kingdom Come: Deliverance II — це якась революція. Однак розробники вдосконалили всі елементи першої частини, помножили їх на масштаб та більший бюджет. Дуже схоже, що сиквел наблизився до статусу ААА. Є надія, що Даніель Вавра з командою не підведуть і представлять справді «ультимативну середньовічну RPG», як вони й заявляють. Дізнаємося, що у них вийде, на релізі восени 2024 року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Я не знаю, чи стане проєкт в один ряд із The Witcher 3, але хочеться на це сподіватися. Тим паче що передумови є.

На мою думку, ще перша частина стала, чому ж друга не повинна. Те ж саме стосується і статусу ААА, ще перша частина успішно переросла куці ’інді-штани’ і наблизилася до нього

вони намагаються зробити історію масштабнішою, епічнішою та значно підняти ставки

Жаль, мені весь прикол грати в kcd це такий самий як моровінд: бути бомжом, красти виделки, носити смішний капелюх, вбивати всіх підряд. Хотілося б навпаки набагато більше replayability: можливість створювати кастомного персонажа та більше всякої побічної маячні і менше пафосу. Єдине класно що ролеву систему дороблять, хоча вона і зараз доволі цікава.

Логіка гри іноді вражає. То на тебе нападе 4 ратника, то 8 селюків, причому селюки іноді небезпечніші за ратників, сподіваюсь у другій частині з цим щось зроблять, бо в соло перебити всю варту монастиря Сазави ізі, а відбитись від 8 селюків у лісі, де кущі непрохідні це жесть

Деякі речі покращуються або спрощуються модами: бойова система і кущі, підбирання квітів, алхімія.

Головна інтрига чи будуть чорношкірі-геї в грі? :)

Це ж Вавра) Сумнівно)

А навіщо порівнювати з Відьмаком 3 прямо у заголовку?

Просто нагадаю, що: а) KCD вийшла через 3 (три!) роки після The Witcher 3 і це максимально різні відеоігри; б) єдине, що в них можна якось за вуха притягнути однорідне — антураж середньовічної східної Європи. Все. В обох ігор дуже різні філософія, геймплей, мета, дизайн.

Я розумію, SEO і клікбейти, але для першого цілком достатньо згадки в тексті, а друге — зло, коли настільки в молоко :)

Це не клікбейт)) Я порівнюю підходи до розробки сиквелів у студій. І йдеться про саме про якість, а не схожість. про це я писав в тексті, бо за масштабом і кінематографічністю дійсно склалося враження, що Warhorse готується стрибнути, як стрибнула CDPR з третім Відьмаком.

Якщо Кодзіма — геній, Вавра — Бог! Фанатію від ігор і особливого підходу майстра ще з початку 00х з його «мафією» і «операцією флешпоінт». KCD пройшов вздовж і впоперек раза 4. Нижче пишуть про баги і нестабільність. Але назвіть мені велику action -rpg у відкритому світі без багів: Відьмак 3? Скайрим? Облівіон? Кіберпанк? Навіть просто рпг Брама Балдура і та мала безліч багів на ранньому доступі.
Нижче писатимуть про бойовку. Є десь бойовка краща? Корсари? Якісь слешери? For honour, який має таку саму бойовку? Механіка дуже проста навіть на хардкорі, без клінчу і не запам’ятовуючи безліч комбінацій.
Єдине що напрягло з трейлера — мордази персонажів і тіло Генрі, де його підвісили. Вони, наче, гірше стали за оригінал. на відміну від собакєна. Той намальований дуже гарно.
А, ну й ще сумно, шо теорія щодо назви не справдилися: kingdom come: deliverence — це ж слова з молитви. І виглядало ніби «забавлення» — це назва частини. А вийшло, шо всі три слова — назва гри

В M&B краща бойовка, наприклад. Проблема KCD-шної, що вона чисто дуельна.

При всей моей любви к первой части, какой же забагованой она была в плане графики. Статично выглядит круто, но в движении иногда просто ужас. Отображение одежды так вообще отдельная песня. разве что в синематиках не глючила

NDA дотримано) На відміну від IGN, які злили трейлер за добу офіційного анонсу

Бойову систему намагаються максимально наблизити до реального фехтування. Її опанування залишиться серйозним викликом.

ні, дякую

проте графіку вивели на новий рівень

Та у мене перша частина не зовсім стабільно працює. Боюся другу частину моє залізо не потягне.

>Чи, помилуйте, Starfield?
От навіщо цей хейт? Кому це потрібно? Чого хоче досягти автор? Коли вже наш ігрожур перестане копіювати росіян?

Коли вже наш ігрожур перестане копіювати росіян?

А при чём тут русня? Издания, особенно западные, уже давно любому говну ставят «10/10 мастерпис». Потому что в противном случае о ранних доступах и т.д. можно очень быстро забыть. А посмотри хоть на оценки в стиме, так сразу видно что игра как минимум очень спорная, особенно на фоне того, как её рекламировали.

і што? «спорная ігра» заслуживаєт хейта? тєм болєє от ігрових «журналістов»?

я не кажу, хорошая гра чи погана, я кажу що у журналіста мають бути стандарти, в тому числі стандарти журналістскої етики

я не кажу, хорошая гра чи погана, я кажу що у журналіста мають бути стандарти, в тому числі стандарти журналістскої етики

Какие? Не называть говно говном?)

до чого тут русня? старфілд хейтять всі, кому не лінь

Теж не дуже зрозумів. На торішній літній конфі Майки розганяли Старфілд, як «найважливішу RPG ever made» і заглядали з нею в кожний кут.
Гра вийшла відверто поганою.
Це абсолютно нормально знайти базу порівняння і відштовхуватися від неї. Старфілд — одна з найбільш гучних та унилих ігор минулого року.

Я не слідкую за р*снявим ігрожуром, вибачте, тому не знаю, про що йдеться. А щодо Starfield, це об’єктивно слабенька гра. На мій власний погляд — теж. Відгуки в Steam підтверджують. А мій дотеп стосувався якраз того, що Starfield не можна вважати яскравим представником жанру)) Можете сприймати це як власну думку, бо саме ними я й ділився в топіку. Можете почитати мої огляди, думаю, питання щодо етики відпадуть))

Підписатись на коментарі