Новий «Відьмак 3»? Відвідав закриту презентацію Kingdom Come: Deliverance II і ділюся враженнями
Привіт, спільното. Нещодавно я відвідав закриту презентацію Kingdom Come: Deliverance II від лиця нашої редакції. Зараз розповім, що побачив, і чим інтригує гра.
Взагалі масштабних екшен-RPG зараз виходить не те щоб багато. Зі свіжого можна згадати Dragon’s Dogma 2. А до проєкту Capcom, що взагалі виходило в жанрі? Diablo IV? Чи, помилуйте, Starfield? Нестача відчувається, бо ж хочеться отримати щось на кшталт «Відьмака 3».
І ось Warhorse Studios та Plaion анонсували Kingdom Come: Deliverance II. Я не знаю, чи стане проєкт в один ряд із The Witcher 3, але хочеться на це сподіватися. Тим паче що передумови є.
Як і CD Projekt RED, Warhorse будує сиквел на знайомому фундаменті попередника. Друга частина серії виконана в історичному антуражі й намагається бути максимально реалістичною. Події розгортаються в Богемії XV століття під час громадянської війни.
Головний герой Генрі в першій частині перетворився з коваля на воїна. А тепер йому доведеться стати ще й лідером та виступити проти короля Угорщини Сигізмунда, щоб помститися за батьків. Паралельно розгортатиметься любовна лінія. Судячи із заяв Warhorse, вони намагаються зробити історію масштабнішою, епічнішою та значно підняти ставки. Є надія на цікавого антагоніста, який відчувається злим трикстером з безмежною владою.
У Генрі також буде новий компаньйон. Протагоніст стане лицарем-наставником для говіркого юнака. Через їхні відносини розкриватимуться характери та переживання персонажів.
Основні особливості Kingdom Come: Deliverance II
- Для сюжету записали 5 годин кінематографічних заставок. Це майже вдвічі більше, ніж було у першій частині.
- Бойову систему намагаються максимально наблизити до реального фехтування. Її опанування залишиться серйозним викликом.
- З’явиться стрілецька зброя — арбалети та пістолі.
- Рольову систему поглибили, додавши більше різноманітних можливостей. Реакція оточення на Генрі, ставлення до нього інших персонажів залежатимуть від багатьох факторів — проходження квестів, вчинків, моральної позиції тощо.
- Гра виглядає надзвичайно красиво. Скриншоти не передають це відчуття повністю, проте графіку вивели на новий рівень. Особливо це стосується мальовничих пейзажів Богемії.
Після презентації у мене не склалося враження, що Kingdom Come: Deliverance II — це якась революція. Однак розробники вдосконалили всі елементи першої частини, помножили їх на масштаб та більший бюджет. Дуже схоже, що сиквел наблизився до статусу ААА. Є надія, що Даніель Вавра з командою не підведуть і представлять справді «ультимативну середньовічну RPG», як вони й заявляють. Дізнаємося, що у них вийде, на релізі восени 2024 року.
24 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів