Бої за Попасну, ПВК «Вагнер» та референси з «Апокаліпсис сьогодні» — росіяни роблять тактичний шутер про повномасштабну війну в Україні
Привіт, спільното! Наштовхнувся на проєкт, повз який пройти просто не вистачило сил та витримки. Російська студія NoName Company анонсувала тактичний шутер «Кращі в пеклі» (Best in Hell). На мій погляд, це один з найяскравіших прикладів того, як росіяни намагаються пропхнути свою пропаганду через ігри.
По-перше, гра заснована на однойменному художньому фільмі. Серед його творців — засновник ПВК «Вагнер» Євген Пригожин та його «співробітник» Олексій Нагін. Обидва, нагадаю, офіційно отримали звання «хорошого росіянина». Сам фільм розповідає про бій за контроль над дев’ятиповерхівкою.
По-друге, події гри будуть розгортатися у 2022 році в районі міста Попасна, Луганської області. Серед протагоністів — бойовики «Вагнера» та безпосередньо сам Пригожин. При цьому розробники наполягають, що їх виріб це «не ура-патріотичний попкорновий проєкт, а важка військова драма».
По-третє, серед ігрових референсів розробники називають F.E.A.R. та Spec Ops: The Line, а щодо наративної складової орієнтуються на фільми «Йди та дивись», «Афганський злам» та «Апокаліпсис сьогодні». Роблять росіяни свою гру на Unreal Engine, а демоверсія має вийти на початку цього літа.
Перше, що мені приходить на згадку в цій ситуації — нищівна критика команди Spacedev Games, яка працює над Glory To The Heroes. При цьому критика стосувалася не тільки їх планів зробити можливість грати за росіян (в цьому випадку критика була адекватною), а й взагалі наміру зробити гру про війну, яка ще триває. Тоді певна частка коментаторів зазначала: якщо такої гри не зробимо ми, то її зроблять на Заході, або ще гірше — в росії. Схоже, що ми опинилися саме в цій ситуації.
51 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів