Дизайн директор Fallout: New Vegas вважає, що вигорання стало серйознішою проблемою, ніж кранчі в геймдев-індустрії
Видання Game Developer опублікувало статтю про те, що потрібно робити ігровій індустрії для запобігання вигорання. На неї в X відреагував Джош Сойєр — Studio Design Director Obsidian, який працював над Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity I & II.
«Я вірю, що вигорання вже замінило кранчі як найбільша загроза для ігрової індустрії. Менеджери налаштовують команди на поразку, а розробники стають супутніми збитками. Я й сам страждав від вигорання. Це не жарт» — написав у твіті Джош Сойєр.
«Як і у випадку з кранчами, ймовірно, менеджери можуть визнати створення обставин, що призводять до вигорання, але не вживуть необхідних заходів для їх зміни. Важливо, щоб розробники продовжували спілкуватися, підтримувати один одного та чинити тиск, доки зміни не матимуть ефекту» — додав він.
Нагадаємо, що ми обговорювали проблему вигорання у випуску GameDev DOU Подкасту про ментальне здоров’я.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів