Дизайн директор Fallout: New Vegas вважає, що вигорання стало серйознішою проблемою, ніж кранчі в геймдев-індустрії

Видання Game Developer опублікувало статтю про те, що потрібно робити ігровій індустрії для запобігання вигорання. На неї в X відреагував Джош Сойєр — Studio Design Director Obsidian, який працював над Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity I & II.

«Я вірю, що вигорання вже замінило кранчі як найбільша загроза для ігрової індустрії. Менеджери налаштовують команди на поразку, а розробники стають супутніми збитками. Я й сам страждав від вигорання. Це не жарт» — написав у твіті Джош Сойєр.

«Як і у випадку з кранчами, ймовірно, менеджери можуть визнати створення обставин, що призводять до вигорання, але не вживуть необхідних заходів для їх зміни. Важливо, щоб розробники продовжували спілкуватися, підтримувати один одного та чинити тиск, доки зміни не матимуть ефекту» — додав він.

Нагадаємо, що ми обговорювали проблему вигорання у випуску GameDev DOU Подкасту про ментальне здоров’я.

А ви вважаєте, що вигорання — нова головна проблема геймдев-індустрії? Чи стикалися з вигоранням самі? Як з ним боролися та чи отримували підтримку з боку менеджерів та компанії в цей період? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

вигорання це наслідок кранчів, а не нова проблема. і боротись з вигоранням важче, дорожче і довше ніж нормально планувати роботу (і це якщо до вас хтось взагалі працювати прийде на кранчі)

вигорання це наслідок кранчів

хіба виключно через кранчі вигорання стається?

через кранчі стається безальтернативно. можуть бути, мабуть, і якісь персональні причини але немає сенсу їх обговорювати, бо роботодавець на них ніякого впливу немає все одно. на кранчі — має.

Кілька варіантів інших причин, що пов’язані з роботою:
* Фігова кодова база (відсутність архітектури, документації та передачі знань) — пов’язане з кранчами, бо писали швидко, а не якісно.
* Засидівся на одній позиції та технологіях — також пов’язане з швидкістю релізів, бо людину не можуть замінити, щоб вона відпочила, передала знання молоді і знайшла щось нове й більш цікаве.

Підписатись на коментарі