TyrloOnline — Прохання про фідбек

Всім привіт!
Мене звати Руслан, я маю у розробці пет проєкт — гру під назвою TyrloOnline.
Вона вже на стадії коли в неї можна пограти, тому хотів би попросити всіх охочих спробувати цю гру, і поділитись конструктивним фідбеком що на вашу думку добре, а що не дуже, потенційні варіанти покращень і загальне враження. Помітив що зараз триває якийсь певний тренд на рестайлінг давно забутих старих ігор/фільмів які колись мали успіх. Моя гра теж має коріння однієї з таких. Впевнений ви знаєте про яку гру йдеться =)

Гру можна спробувати за посиланням: tyrlo.fun/build

Ось максимально короткий опис геймплею

TyrloOnline — це онлайн-гра до чотирьох гравців у одній кімнаті, де кожен гравець має свій колір і фарбує ним спільне поле. На полі часто з’являються ящики зі зброєю та різними допоміжними бонусами, які можна використовувати проти інших гравців або на покращення свого персонажа, щоб фарбувати ще більше та ще швидше! Клітинки вашого кольору можна обміняти на монети, коли ви підбираєте спеціальний ящик із значком монети на ньому. Раунд обмежений у часі, і гравець, який збере найбільшу кількість монет наприкінці гри, виграє.

Нам гра здається перспективною, ми з друзями час від часу граємо в тирло, ще пробуємо грати разом з комьюніті яке збираємо в Діскорді — і це фаново. Ми таким чином весело проводимо час після роботи. Але хотілося б більше фідбеків від різносторонніх людей, щоб краще розуміти напрямок в якому варто рухатись далі.

Чому нам здається що гра цікава:

  • Динамічна битва кількох гравців за панування над спільною територією
  • Дві рівноцінні стратегії. Перша це шлях вогню, підбираючи ящики зі зброєю накопичувати монетки вибиваючи їх з суперників. Другий це шлях миру, фокусуватись на зафарбовуванні територій і збору монеток з них. Для цього шляху також існують допоміжні механіки, щоб обидва шляхи залишались рівнозначними.
  • Все вирішує скіл. Це сесійна гра де напочатку гри всі завжди починають на рівних умовах без жодного стороннього впливу по типу левела чи доната. Тому кожна гра це чесна битва.
  • Коротка ігрова сесія. Всього півтори хвилини триває напружений екшн. Це може бути зручним для того, щоб пограти гру десь в дорозі чи в очікувані чогось, коли є не багато вільного часу. Крім того, вона швидко запускається і пройде менше хвилини з моменту як ви запустили гру і моментом коли почався бій.
  • Вона побудована на новітньому мережевому рушію Photon Quantum який гарантує ювелірну точність робити всього у грі. Завдяки йому гра залишається комфортно грабельною навіть з пінгом 200.
  • За основу взятий ігровий рушій Unity який з одного боку має суперечливу репутацію, а з другого завдяки йому гра може запускатись на великому різноманітті платформ (Windows, MacOS, Linux, Android, iOS, PlayStation, XBOX, Switch, WebGL (браузер)) і всі ці гравці будуть грати разом. Тобто сервера ті самі.
  • Не звичайна система рангів. Крім того, що вас буде балансити до гравців вашого ж рівня навичків і як зазвичай у вас буде можливість помірятись...кхм, рангами з друзями — в рангах цієї гри ще є важливий додатковий сенс. Після кожного матча у кожного гравця є шанс що йому випаде щось з ігрового магазину. І чим вищий ваш ранг, тим більший шанс отримати більш рідку річ безкоштовно і тим важчі супротивники вам попадатимуться. Тому буде додатковий сенс утримуватися на якомога вищому рангу, щоб отримувати речі з магазину безкоштовно. Ті самі речі за які інші гравці платять кошти.
  • В додачу до системи рангів, але як окрема важлива річ. Бувають ситуації коли хтось грає занадто добре і його вже не наздогнати. В більшості ігор це означає що немає сенсу догравати до кінця. Тому в багатьох сесійних іграх існує опція здатись. В цій грі за перше місце дають зірочку (як досягнута сходинка на шляху до наступного рангу) а за друге місце зірочку не забирають. Тобто є сенс боротись хоча б за друге місце якщо так сталось що перше вже не вийде отримати.
  • Про донат. В грі буде магазин, в якому буде велика кількість кастомізацій для вашого персонажа. Всі кастомізації впливатимуть лише на зовнішній вигляд вашого персонажа. Крім того, будь-яка кастомізація вам може випасти безкоштовно після бою. І чим вищий ваш ранг, тим вище шанс отримати якусь донат річ.
  • Різноманітність івентів в майбутньому. Наприклад новорічний, в якому може стояти ялинка посеред поля і стріляти в випадкові сторони ялинковими іграшками попадаючи час від часу в когось як додаткова небезпека на яку треба зважати, на Хелловін можуть бути пугала на полі які час від часу спрацьовують і якщо в цей час хтось поруч то він отримує стан, більші карти з більшою кількістю людей на карті, групові битви 2×2 чи 3×3, тощо.


Відео:


Гра в браузері: tyrlo.fun/build
Діскорд канал: discord.gg/EzacNFnmX8

Всім гарного дня та успіхів!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі