Вперед у минуле: в Dogfight 1942 потрібно змінити системну дату на ПК, щоб побачити на локації дерева. А які кумедні багфікси зустрічали ви?

У рамках обговорення найкумедніших та найабсурдніших багфіксів у соцмережі X згадали випадок, який не вказаний в онлайн-енциклопедії PCGamingWiki. Користувач @Glowsquid пригадав про фікс для гри Dogfight 1942. Там потрібно було встановити час комп’ютера на 2012 рік, щоб побачити дерева, які не відображаються на екрані.


У грі виникала така помилка: якщо ви розбивалися на локаціях там, де мали б приземлитися, справа була в деревах, які не видно на екрані, але які є в грі. Причина такої помилки в основному полягала у проблемі ліцензування. В коментарях до обговорення проблеми у Steam один із ймовірних розробників гри зазначив, що ця помилка пов’язана з терміном дії плагіну SpeedTree, який закінчувався у 2012 році. Тож гра перевіряє дату системи, на якій її запущено, виявляє, що 2012 рік давно минув, і SpeedTree відмовляється працювати.


«... Проблема, на жаль, універсальна. Це неприємна помилка, яку ми виявили задовго після випуску гри, і яку ми не можемо виправити, оскільки ніхто з нас (людей, які працювали над грою) вже не працює в CI Games.

По суті, дерева зникають, тому що ми використовували зовнішній плагін SpeedTree для їх відображення. Хтось справді заплутався, і наш SpeedTree був увімкнений лише до кінця 2012 року. Гра перевіряє системну дату, виявляє, що 2012 рік минув, і SpeedTree відмовляється працювати. Це смішна помилка :(. І на її усунення знадобилося б цілих п’ять хвилин, якби в CI Games був хтось, хто міг би відкрити код гри, внести відповідні зміни та перекомпілювати.

Тим часом хороша новина полягає в тому, що є спосіб змусити дерева працювати. Це так само смішно, як і сама помилка — ви просто змінюєте дату назад на 2012 рік, коли хочете зіграти в Dogfight 1942. Просто не забудьте після цього повернути її до нормального стану, інакше ви можете виявити, що багато інших речей на вашій машині більше не працюють, як очікувалося» — написав Якуб Маєвський.

А які кумедні багфікси ви зустрічали на своєму досвіді? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Цікавий баг, я зустрічав тільки такі, де розробники таймер реалізовували спираючись на тактову частоту процесора. Наприклад, у першій Мафії в додатковій місії де треба їхати на автівці та скидати міни, ці міни на сучасних компʼютерах розриваються одразу під автівкою через що на сьогодні пройти цю місію неможливо без патчів і хаків.

^-^
Нагадало: Виправлено помилку при нарахуванні зарплати. Тепер заробітна плата нараховується коректно у випадку, якщо поточний день місяця відповідає загальній довжині імені та прізвища співробітника.

Підписатись на коментарі