Чи не настав час відмовитися від маркувань «ААА-гра» та «АААА-гра»?
Привіт, спільното! Вирішили обговорити маркування ігор буквами «А» і ось що наштовхнуло нас на тему цього разу. Ще у лютому співзасновник та керівник Ubisoft Ів Гіймо захищав Skull and Bones та назвав її АААА-грою.
«Це дуже велика гра. Ми відчуваємо, що люди справді побачать, наскільки масштабною та завершеною є вона. Це насичена ААА... АААА-гра, яка принесе результати в довгостроковій перспективі», — підкреслив він.
Нещодавно на його заяву «відреагували» боси CD PROJEKT. Віцепрезидентка зі зв’язків з інвесторами компанії Кароліна Гнась жартома заявила, що вони відтепер будуть робити «ААААА-ігри». В цьому контексті можна згадати також заяву творця Dead Space Глена Скофілда — коли у 2022 році вийшла провальна The Callisto Protocol, він назвав її першою АААА-грою в історії. Ситуація вже здається трохи абсурдною, оскільки здебільшого зростає кількість букв «А» перед тайтлом, а не якість ігор чи їх інноваційність.
19 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів