Чи не настав час відмовитися від маркувань «ААА-гра» та «АААА-гра»?

Привіт, спільното! Вирішили обговорити маркування ігор буквами «А» і ось що наштовхнуло нас на тему цього разу. Ще у лютому співзасновник та керівник Ubisoft Ів Гіймо захищав Skull and Bones та назвав її АААА-грою.

«Це дуже велика гра. Ми відчуваємо, що люди справді побачать, наскільки масштабною та завершеною є вона. Це насичена ААА... АААА-гра, яка принесе результати в довгостроковій перспективі», — підкреслив він.

Нещодавно на його заяву «відреагували» боси CD PROJEKT. Віцепрезидентка зі зв’язків з інвесторами компанії Кароліна Гнась жартома заявила, що вони відтепер будуть робити «ААААА-ігри». В цьому контексті можна згадати також заяву творця Dead Space Глена Скофілда — коли у 2022 році вийшла провальна The Callisto Protocol, він назвав її першою АААА-грою в історії. Ситуація вже здається трохи абсурдною, оскільки здебільшого зростає кількість букв «А» перед тайтлом, а не якість ігор чи їх інноваційність.

На вашу думку, може настав час відмовитися від цієї класифікації? Але якщо йти цим шляхом, як інакше позначити масштаб гри чи її бюджет? Можливо і міняти нічого не треба, а гравці з часом просто звикнуть до ААААААА та АААААААА-ігор? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Предлагаю добавить ещё два грейда:
Ааааааа (криком, в стиле глаза мои этого б не видели)
Ааааааа (стоном в гачи стиле, выражая высшее удовольствие)

Aaahh!!! Real Monsters. Вибачте, це єдине, що виникає в моїй голові від отих АААА.

Хай залишаються ці А, ми хоч будемо знати хто скільки витратив грошей на створення реалістичного пилу в черговій три в рядочок.

Тоді не буде чим привертати увагу до розробки

Ще у лютому співзасновник та керівник Ubisoft Ів Гіймо захищав Skull and Bones та назвав її АААА-грою.

Так це дійсно АААА гра, тільки зі знаком мінус — рекордсмен по збитковості)

Топові консалтери типу МакКінсі за скромні £249к/тиждень запітчили б ґрейдінг:


просто звикнуть до ААААААА та АААААААА-ігор?

Занадто складно вимовляти стільки голосних.
Взагалі я не сильно звертаю уваги на ці позначки бо вони не кажуть про гру абсолютно нічого.

а на що звертаєте увагу?

Хай переходять на позначки, як на одягу — будуть ігри XL, XXL, 3XL і так далі :)

Заодно можна буде класифікувати всякі малі та інді ігри — S, XS, XXS (кишеньковий тетріс :) )

Доречі, така стандартизована класифікація могла б непогано працювати щодо системних вимог.
Від «потягне бюджетний на час виходу гри ноут» до «твоя відуха зможе обіграти невелику квартиру»

твоя відуха зможе обіграти невелику квартиру

згадалась цитата із старого башорга, де було про набрану кірілікою GTX = ПЕЧ :)

Ситуація вже здається трохи абсурдною, оскільки здебільшого зростає кількість букв «А» перед тайтлом, а не якість ігор чи їх інноваційність.

До чого тут взагалі інноваційність? ААА це про бюджет

Є хибна паралель — чим дорожча гра, тим вона краща, якісніша та інноваційніша. Але це не так і це проблема.

Проблема лише в паралелі. Дорожчий фільм не завжди кращий, і це нормально. Те саме з іграми.

Наскільки мені відомо, терміни ці прийшли із класифікації цін автомобілів. Наприклад, існували автомобілі класу E (найдешевші) і далі дорожчі, по зростанню ціни: D, C, B, A.

А — найдорожчі до появи AA. Але потім створити ще дорожчі автомобілі ніж A, і з’явився клас AA. Далі ще дорожчі ніж AA і стали AAA. Тож якщо це все правда, то абсурдність розпочалася набагато раніше з появою другої A. Цікаво, чи буде продовження? Звісно нам треба більше AAAAAAA!

Ситуація вже здається трохи абсурдною, оскільки здебільшого зростає кількість букв «А» перед тайтлом, а не якість ігор чи їх інноваційність.

А хіба ці «А» колись були про якість чи інноваційність? Це ж завжди було про одне — бюджет, про гроші які вклали в проект.
Та ж The Callisto Protocol в геймплейному плані досить проста, але ось вже картинкою, анімаціями, звуком дійсно сприймається як АААА.
Skull and Bones в свою чергу навіть ААА тяжко назвати. Картинка застаріла та і в іншому здається програє AC4 Black Flag.

А хіба ці «А» колись були про якість чи інноваційність?

Звісно ні, це про бюджет. Але це один з критеріїв якісної гри.

анімаціями, звуком дійсно сприймається як АААА.

Але в цьому вона мало чим відрізняється від інших «кінематографічних» ігор. Хоча саме аудіовізуальний аспект в ній потужний.

вони просто не курсі про AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome

Чомусь нагадало)

Підписатись на коментарі