Epic Games зробила з сорока творців контенту для Fortnite доларових мільйонерів

На GDC Epic Games анонсувала, що заплатила $320 млн творцям контенту за останні 12 місяців.

Product Manager та Game Analyst Девід Тейлор у своєму дописі в LinkedIn проаналізував, як заробіток був розподілений поміж Fortnite developer’ами:

🥇 На топ-10 розробників припадає 41% доходів кріейторів, у середньому $12,75 млн / розробника.

🥈 На топ-100 розробників припадає 71% доходів кріейторів, у середньому $2,9 млн / розробника.

🥉 На топ-4000 розробників припадає 99,7% доходів кріейторів, у середньому $ 76 765 / розробника.

Ось якими ключовими висновками поділився Тейлор:

🔘 Fortnite Creative може стати чудовим джерелом додаткового доходу або чудовим початком самостійного розвитку.

Загалом у Fortnite Creative 23 500 розробників, а це означає, що вам потрібно входити лише до 4% найкращих розробників, щоб отримувати принаймні $20 000 річного доходу.

Для порівняння, на Roblox ви повинні входити до топ-0,1%, щоб заробити еквівалентно, а в Steam ви повинні бути в топ ~15%, щоб заробити таку суму, але бар’єри для входу набагато вищі та, ймовірно, більш конкурентоспроможні в Steam.

🔘 Творці отримують вигоду від успіху Fortnite, який належить Epic

За шість місяців після запуску UEFN Epic повідомила про $ 120 млн прибутку творців, тобто вони готові були заплатити $ 240 млн за 12 місяців.

Це свідчить про те, що збільшення монетизації, спричинене Fortnite OG і LEGO Fortnite, допомогло творцям додатково заробити $80 млн.

🔘 Аудиторія Fortnite ще не виявила явного інтересу до нових жанрів у грі.

Дев’ять найкращих розробників працювали на платформі ще до появи UEFN і отримали 40% ($121 млн) творчого фонду Fortnite Creative.

Більшість успішних карт цих творців були створені ще до того, як UEFN запустив і ввімкнув нові форми ігрового процесу 12 місяців тому.

🔘 Epic зробила значні інвестиції в спільноту Fortnite Creator та інноваційну модель розповсюдження нового вмісту, яка утримує гравців у їхній екосистемі. Це правильне стратегічне рішення, але залучення гравців до нових вражень виявилося складним. Враховуючи кількість розробників, які вийшли на ринок (10 000 за останні три місяці), я сподіваюся, що цього року ми побачимо, що новий жанр матиме стійкий успіх в екосистемі Fortnite.

Тим часом вітаємо 40 новоспечених креативних мільйонерів Fortnite!

А ви розглядаєте створення контенту для Fortninte як додатковий заробіток? Чи вже робили свої мапи для екосистеми Epic Games? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Чекаємо на статтю «Як я став доларовим мільйонером за допомогою контенту для Fortnite, згенерованого за допомогою АІ»

Якось дивно поставлений заголовок. Наче не творці заробили ці гроші, а Epic Games їх подарували

Так, заголовки дуже дивно.
Як у йоди формулювання

Підписатись на коментарі