Інвесторам потрібно показувати зростання, а його відсутність призводить до перегляду витрат. Філ Спенсер про звільнення в геймдеві

Генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер прокоментував звільнення в геймдеві. За його словами, індустрія зараз не зростає і навіть продемонструє падіння у 2024 році, як прогнозують аналітики. Проте інвестори очікують на збільшення доходів, а тому компанії активно переглядають видатки.

«Я скажу, що найбільше мене турбує в галузі відсутність зростання. І коли у вас є галузь, яка, за прогнозами, зменшиться наступного року з погляду гравців і доларів, і у вас є багато публічних компаній, які працюють у цій галузі, і які повинні показати своїм інвесторам зростання — бо навіщо ще комусь володіти часткою чиїхось акцій, якщо вони не збираються зростати, — то сторона бізнесу, яка потім піддається ретельній перевірці, — це сторона витрат. Тому що, якщо ви не збираєтеся збільшувати дохідну частину, то витрати стають проблематичними», — розповів Спенсер в інтерв’ю Polygon в рамках GDC 2024.

Гендиректор Microsoft Gaming хоче, щоб геймдев був сферою, де люди могли б побудувати стабільну кар’єру. Саме тому він постійно думає про шляхи зростання. Спенсер впевнений, що в майбутньому ігрова індустрія знову почне показувати вищу дохідність. Однак зараз реалії інші.

«Ми — бізнес. Я говорив це знову і знову. Я не можу дозволити собі розкіш не управляти прибутковим зростальним бізнесом у Microsoft. І сьогодні ми є таким бізнесом. Але в масштабах усієї галузі, сидячи тут, на GDC, я думаю про моїх друзів у цій галузі, які були витіснені та втратили роботу, і про те, що я не хочу, щоб ця галузь була місцем, де люди не можуть впевнено будувати кар’єру. Ось чому я постійно повертаюся до цього питання: як цій галузі повернутися до зростання? Але для нас, як для Xbox, так і для будь-якої іншої команди, яка працює в цій галузі, це результат того, що вона не зростає. Вона може рости й буде рости знову. Але ви бачите цю ситуацію прямо зараз, і її наслідки мають вплив на людей», — додав Спенсер.

А як ви гадаєте, чи реалістичні очікування інвесторів від ігрової індустрії? І чи справді звільнення продиктовані бажанням зменшити падіння доходів заради ціни акцій? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі