Підтримка Metalic/Roughness в CryEngine5

Вітаю! Від знайомих та на офіційному дискорді чув, що багатьом дошкуляє те, що CryEngine 5 не підтримує Met/Rough пайплайн.

Подумав, що й мені буде легше працювати із Met/Rough, замість стандартного в СЕ Spec/Gloss. Допиляв дещо крайтеківський шейдер. Поки це тестова версія. В той день світло вирубалось кілька разів, та й шейдери компіляться в СЕ дещо повільно, на додаток він ще й падає, або починає глючити.

Коротше, там лишилось зробити пару змін, але мені вже було лєнь. Поки подивлюсь на відгуки, потім допиляю, та й на швидкість то не сильно впливає. Маю ще купу чого ще робити поки що.

Якщо хтось працює, або бавиться з СЕ5, можете завантажити потестити. Зайде — користуйтесь на здоров’я.

Виглядає от так(посилання під відео, гайд «РідМі» в архіві):

Відео тесту.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі