Директор Baldur’s Gate 3 звинуватив у звільненнях корпоративну жадібність та закликав дбати про розробників

Генеральний директор Larian Studios та керівник розробки Baldur’s Gate 3 Свен Вінке отримав нагороду на Game Developers Choice Awards у рамках GDC 2024. У своїй промові він висловився на тему звільнень, звинувативши геймдев-компанії у корпоративній «жадібності», яка «так довго все псувала».

Виступ Вінке можна почути на відео нижче. Промова керівника розпочинається на позначці 2 години 11 хвилин. Він закликав компанії не приділяти всю увагу прибутку.

«Жадібність псувала все це так довго, відколи я почав [кар’єру]. Я борюся з видавцями все своє життя і продовжую бачити все ті ж, і ті ж, і ті ж помилки знову й знову. Завжди все зводиться до квартального прибутку. Єдине, що має значення — це цифри. Потім ви всіх звільняєте, а наступного року кажете: „Чорт, у мене закінчилися розробники“. І знову починаєте наймати людей, робите поглинання, а потім знову ставите їх у ту ж саму петлю, і цей [цикл] просто замикається», — сказав Вінке.

Далі директор заявив, що немає потреби постійно гнатися за рекордними показниками. Варто збавити оберти та більше дбати про людей, які мають важливі знання.

«Ти можеш поповнювати запаси. Просто пригальмуй трохи. Пригальмуй жадібність. Будьте стійкими, дбайте про людей, не втрачайте інституційні знання, які були накопичені в людях, яких ви щоразу втрачаєте, й тому вам доводиться проходити через той самий цикл знову, і знову, і знову. Це мене дуже дратує», — додав Вінке.

А ви, спільното, погоджуєтеся з твердженнями Свена Вінке? Чи справді корпоративна жадібність призвела до звільнень та інших проблем? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Це — результат колишнього перегрітого ринку ІТ. Коли усюди хайп і стартапи підіймають 100500% прибутку — якось не цікаво робити довгостроковий бізнес, який роками буде приносити стабільний, але не топовий прибуток. Замість цього усі хотіли «урвати» тут і зараз!
Згадайте до-кризові роки: хіба когось з клієнтів взагалі цікавила якість чи надійність? Та вони навіть не думали на 2 роки уперед! Треба швидко тяп-ляп і в продакшин — саме цього року бо інакше клієнти обженуть. Зрубити бабла по-швидкому і відразу вкласти у новий швидко-проект.
Думаю зараз, коли хайп і над-прибутки у минулому, ринок хитнеться у зворотному напрямку: почнуть шукати хто може зробити проект «на віки», аби не переписувати кожен рік.

1. Давайте наймем крутую команду, пусть она сделает нам крутой продукт!
2. Делают, конечно, хорошо, но как-то дороговато.. Давайте заменим самых дорогостоящих членов команды джунами.
3. Как-то темпы резко упали... Решено, разгоним всех и наймем в три раза больше индусов, заодно еще сэкономим.
4. Что-то все завалилось... Наймем еще индусов? Или разгоним часть этих? Загадка.
5. Решено, наймем одного крутого специалиста, пусть доведет до ума. Тут же все уже готово! Пару строчек кода туда, пару сюда...
6. Уже третий сеньор сбегает? То они сликом балованые. Можно нанять индусов... А не, это мы уже проходили.
7. Ладно, спишем на неудачу. Отрицательный опыт — тоже опыт!

Підписатись на коментарі