Директор Baldur’s Gate 3 звинуватив у звільненнях корпоративну жадібність та закликав дбати про розробників
Генеральний директор Larian Studios та керівник розробки Baldur’s Gate 3 Свен Вінке отримав нагороду на Game Developers Choice Awards у рамках GDC 2024. У своїй промові він висловився на тему звільнень, звинувативши геймдев-компанії у корпоративній «жадібності», яка «так довго все псувала».
Виступ Вінке можна почути на відео нижче. Промова керівника розпочинається на позначці 2 години 11 хвилин. Він закликав компанії не приділяти всю увагу прибутку.
«Жадібність псувала все це так довго, відколи я почав [кар’єру]. Я борюся з видавцями все своє життя і продовжую бачити все ті ж, і ті ж, і ті ж помилки знову й знову. Завжди все зводиться до квартального прибутку. Єдине, що має значення — це цифри. Потім ви всіх звільняєте, а наступного року кажете: „Чорт, у мене закінчилися розробники“. І знову починаєте наймати людей, робите поглинання, а потім знову ставите їх у ту ж саму петлю, і цей [цикл] просто замикається», — сказав Вінке.
Далі директор заявив, що немає потреби постійно гнатися за рекордними показниками. Варто збавити оберти та більше дбати про людей, які мають важливі знання.
«Ти можеш поповнювати запаси. Просто пригальмуй трохи. Пригальмуй жадібність. Будьте стійкими, дбайте про людей, не втрачайте інституційні знання, які були накопичені в людях, яких ви щоразу втрачаєте, й тому вам доводиться проходити через той самий цикл знову, і знову, і знову. Це мене дуже дратує», — додав Вінке.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів